Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › lägg in bilder på era bilar!
- 
		lägg in bilder på era bilar!anonym-anvandare svarade 21 år, 7 månader sedan 40 Medlemmar · 128 Svar
- 
Riktigt fina åk det dära  Jag är imponerad, både av Erics och av din getwet !!! NAJS ! Jag är imponerad, både av Erics och av din getwet !!! NAJS !
- 
F*n vad jag vill ha en sån  Men som sagt, man är lite skeptisk…. Men som sagt, man är lite skeptisk….Gillar Snobben, den diskret vita som finns på länken ovan. 
- 
Får jag presentera ”Mitzi”  Art; bäbi blå Kite buss supreme 
 Ålder; 16år
 Detaljer; Plats i taket för all utr. full camping inredning, stereo (ca. 110 Db +) någon i TV sa att det var viktigt i en riktig ”surfbuss” Värsta larmet jag kunde bygga med x-tra sirener som låter mer än stereon… mm mm. Värsta larmet jag kunde bygga med x-tra sirener som låter mer än stereon… mm mm.
 Komentar; lyx? kanske, vad jag inte förstår är varför inte alla surfare/kite:are har en dom behöver ju inte kosta mer än en gammal Saab/volvo (villket håll ni nu går åt)…Ps. dissa inte reklamen, den har sparat mycket pengar för mig  Ds. Ds.
- 
Ingen buss iofs men här iaf den bil som körde mig till surfet 1989-1993. Det är en Lancia A112 Abarth: 750kg/70hk. 
- 
självklart är det en surfbuss  Det är ju surfprylar på den och de flesta som har surfbussar förvarar ju grejjerna på taket… Det är ju surfprylar på den och de flesta som har surfbussar förvarar ju grejjerna på taket…/feg 
- 
Har för mig att det var en sådan vi rullade in där bak i Chevan innan inredningen kom på plats. Släppte ut luften ur däcken och vek in backspeglarna! 
- 
Ha Ha! Praktiskt va… lite trång bara, man fick in en bag me våtis o kaffetermos o mackor i bagaget utan att fälla baksätet sen va d rätt fullt… 
- 
Erics var galet fet!!!!!! det e e riktig buss det, så ska det se ut! välskött och fin!   
- 
Då ska du se den på insidan av bussen! 
 ojojoj riktigt mästerverk enligt mej!
 rinnande vatten, fina soffor ,skåp o allt man kan tänka sej!
 fast min ska bli bättre (hehe)  
- 
Lånade min morsas Hyundai Atos och transporterade 2 utr. i den. Ena bräda var 3 m lång. Brädan stack ut 1.5 m bakåt och allt höll på att åka ut. Tjejen fick sitta i framsätet bakochfram och hålla i grejorna. Alla på beachen garvade. 
 Tur att inte polisen såg det, hade blivit stoppad direkt. Men vad gör man inte när det börjar blåsa och blir akut surfsugen.
- 
Min Transporter Syncro med högtak. -92a skåp. Gammal banverketbuss med bytt växellåda och motor. 
Logga in för att svara.