-
Lägga rabarber på vantarna
Nu hemkommen från Apel efter en skön dag ser jag att jag av misstag har snott med mig någons handskar, ta kontakt med mig så får du både handskar och ursäkt!
Fredrik, 0708315702 eller pm
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lägga rabarber på vantarna
Nu hemkommen från Apel efter en skön dag ser jag att jag av misstag har snott med mig någons handskar, ta kontakt med mig så får du både handskar och ursäkt!
Fredrik, 0708315702 eller pm
Haha, jag trodde det var en tråd om att lägga rabarber (alltså frukten) på eller i handskarna för att få bättre grep och slippa kramp. Nu har det spårat ut fullständigt men det var inte så farligt.
By the way, eftersom jag räddade dig i sjönöd idag Fredrik så kan du kompensera min förlorade surftid i några bilder till min mail.
Sharing is caring. Tack på förhand.
Jajaja, visst du skall få nåra bilder i mailen, men först skall jag bildbomba konfen…………
Fredrik
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser