Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lägga upp 909 654 KB AVI från Toro i fredags

• swe-496

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 16:04
    Oåxen wrote:
    Gaahhh!

Klickar.
    Laddar och laddar och, just det, laddar!

Quicktime-loggan kommer upp och laddningen drar igång. Efter lååång tid stannar laddandet och ett retsamt Q med ett frågetecken uppenbarar sig.
    Sen ingenting.

Har Quicktime men det funkar ändå inte. Hur ska jag göra?

Tips, någon?

/ Patrik

Ladda ner filmen genom att högerklicka på den i fönstret du får upp när du klickar på länken. Öppnade den med Windows
    Media Player sen.

• Oregistrerad

Gäst
    30 oktober, 2006 vid 20:35

Skön rulle henke, du fick ju ett par sköna bildsekvenser på mig när jag rippa med mattermosen…;). Nästa gång kanske du får filma mig när jag slipar en fena eller dyl. Surfs Up!

• jeppepeppe

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 20:53

Helt underbar lite film, lyser upp ordentligt i höstmörkret!

Vem det än är som smackar läppen riktigt ordentligt någon minut in i filmen får all min respekt, snyggt! Och dessutom, vansinnnigt snyggt segel (Brandgult/orange Hot Sails SO!!)…

• ola-h

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 22:14
    Jeppepeppe wrote:
    Helt underbar lite film, lyser upp ordentligt i höstmörkret!

Vem det än är som smackar läppen riktigt ordentligt någon minut in i filmen får all min respekt, snyggt! Och dessutom, vansinnnigt snyggt segel (Brandgult/orange Hot Sails SO!!)…

Det var väl Jeppe Blomberg. Jag håller med om att det var grymt snyggt. Surfigt och avslappnat på något sätt.

• danneman

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 22:19

Kan inte annat än att hålla med alla skön som fan 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lägga upp 909 654 KB AVI från Toro i fredags

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.