Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Läjet måndag
-
Läjet måndag
Publicerad av blackadder på 22 juni, 2008 vid 08:04Nån som är sugen på lite dagtidssurf i Läjet på måndag? Jag tänkte sticka ner till kontoret (kohagen) på förmiddagen.
blackadder svarade 16 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 30 Svar -
30 Svar
-
Jag är nog på… om jag hinner flytta ut ikväll. Och inte är bakis….
-
Jepp!
Men, jag planerar att köra i Läjet alt Vilshärad från Lunch och frammåt.
Andra förslag?
/Nicco -
Kommer nog oxå vara där hela dagen.
Kossorna är ju supergulliga när man kelar lite med dem. Det är ju grymt om vi håller oss vänner med dem, de kan säkert skriva på en lista att vi får behålla kohagen.
ses imor:smile:
-
Virena;476684 wrote:Kommer nog oxå vara där hela dagen.
Kossorna är ju supergulliga när man kelar lite med dem. Det är ju grymt om vi håller oss vänner med dem, de kan säkert skriva på en lista att vi får behålla kohagen.
ses imor:smile:
Kor är livsfarliga djur. Dom försökt äta upp min bomm med linor men jag lyckades hindra dom så då gick dom och slickade på en bräda nere vid vattnet.
Ska du ut tidigt imorgon???
-
nån som kör från från götet tur och retur?
Jag kom hem från min vecka i Frankrike idag. Inte vind en enda dag 😡 är något kitesugen
-
Vad har du som minsta kite Tompa? Sjuor kan nästan vara lite stora imorgon.
-
@johnk 476781 wrote:
nån som kör från från götet tur och retur?
Jag kom hem från min vecka i Frankrike idag. Inte vind en enda dag 😡 är något kitesugen
Det går bra att åka med om man befinner sig på Johanneberg med sina kiteprylar kl fem. Omvägar in i Majorna, Högsbo och Hisingen kostar för mycket tid.
-
@sourra 476793 wrote:
Vad har du som minsta kite Tompa? Sjuor kan nästan vara lite stora imorgon.
För tillfället har jag 9:a som minsta men tänkte höra med mr Robsport om man kan få låna en 5:a och en 7:a. Ska köpa en av dessa strl men vet inte vilken.
Har du 7:a som minsta? Tror att det funkar på dagen? Kvällen ser svår ut dock…:grin: -
Mitt på dagen funkar nog både 7 och 9 men framåt kvällen lutar det mer och mer åt 5. Har du 9 som minsta nu är det ju solklart att det är en femma du ska köpa som minsting.
-
Man känner redan nu i luften hur roligt det blir i morgon. Gråbrun himmel och hög luftfuktighet… Kan knappt vänta.
Logga in för att svara.