Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Läjet måndag
-
@Blackadder 476810 wrote:
Man känner redan nu i luften hur roligt det blir i morgon. Gråbrun himmel och hög luftfuktighet… Kan knappt vänta.
Ja shit, luften är verkligen gråbrun.
-
@sourra 476807 wrote:
Mitt på dagen funkar nog både 7 och 9 men framåt kvällen lutar det mer och mer åt 5. Har du 9 som minsta nu är det ju solklart att det är en femma du ska köpa som minsting.
Ja fast en 7:a är ju så jävla bra strl! Blir säkert en av varje tillslut…:smirk:
-
Du lever i en svunnen tid Tompa =)
Men ska du köra båda twintip och vågis kan du nog på något sätt lyckas motivera ett köp av både och. -
@Blackadder 476810 wrote:
Man känner redan nu i luften hur roligt det blir i morgon. Gråbrun himmel och hög luftfuktighet… Kan knappt vänta.
Ha ha! Jag kan inte innan på kvällen, prognosen verkar ligga på17 m/s. Faan jag med ha en revolver!!!:crazy:
-
Är ledig hela dagen men kör helst innan kvällen eftersom jag har 7:a sin minsta. Det var rätt höga fina hopp man kunde gör med den för två helger sen, men så mycket mer än det vågade man inte.
Johan: blir det inget tidigare under dagen för mig kan jag ta mig till johanneberg imorgon em. har ändå inget bättre för mig 🙂 har du fått brädan av robban än?
-
Hallå! Brädan är såld och bilen är dessvärre full vid det här laget. Hoppas du tar dig ned ändå. Peace!
-
Tjohoooo!
I morgon em/kväll går det av i Läjet eller Vilshärad… Äntligen!
Fast det var ju bra på midsommardagen i Bohuslän också:-) (se kassa foton med mobilen innan vi gick ut på vattnet). -
Kanske läge att använda 3:an idag ser ut att öka fram emot kvällning och tok blåser redan ju…
-
Revolver 7 funkade fint i dag! Men det var riktigt roligt å se när thörn var ute med 3:an.
Logga in för att svara.