Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet torsdag!

• surfmc

Medlem
    21 februari, 2008 vid 14:10

Läjet var nice mellan halv tolv och ett, ensam ute med hela havet själv. Bra tryck i något nedtrimmad 9:a. Ni som ska köra senare får nog en skön session bara regnet försvinner.

• djevulen

Medlem
    21 februari, 2008 vid 14:55

för hilvede,e jag den enda surfaren som har ett jobb å sköta??,klipp er å skaffa er ett jobb,,,,,har iofs myglat till mig ledigt efter kl 12 imorra,e det någon annan som e på plats då?

• robrox

Medlem
    21 februari, 2008 vid 15:14

Sorry boys vädret inbjöd inte till något vidare fotoljus. Regnet öste ner så jag sitter hemma och pillar mig i navlen. Ska nog köpa ett regnskydd till kameran men så länge jag inte har det kan jag iaf stanna hemma med gott samvete.

Sorry Nicco en annan dag 🙂

• debkausf

Medlem
    21 februari, 2008 vid 18:39

Gott kört gubbar(kvabbso, pihlblad o Nicco) blev nog min bästa session på en månad typ!!! Då e de bara att ladda för morgondagen o övermorgondagen o dagen efter de! Skönt att det gick o köra till 18:20! Imorgon blir det kanske stormkite!

• pihlblad

Medlem
    21 februari, 2008 vid 20:37

Riktigt fräscht va det allt!

• pihlblad

Medlem
    21 februari, 2008 vid 20:38

kul om du va med o surfa nån gång anders i stället för att ligga karin helatiden!

• gonzo

Medlem
    21 februari, 2008 vid 20:47

jag ligger då inte med någon
    jag måste ju jobba lite så att sverige går runt

nä 4F

FY
    FAN
    FÖR
    FEDDA

• robrox

Medlem
    21 februari, 2008 vid 20:53

Är det Läjet imorgon med?? kan sticka ner och fota på lunchen om det inte regnar kanske.

• gonzo

Medlem
    21 februari, 2008 vid 20:56

ja läjet e nice men jag kommer inte ner fören efter lunch.
    kräm med lite foto

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications