Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Låna bräda av någon?
-
Låna bräda av någon?
Publicerad av eddie på 24 maj, 2005 vid 13:57Tjabba… Det är ingen som har en bräda att låna/hyra ut i ca två veckor from i morgon…
Upptäckte att min Icon var knäckt och skall beställa en ny Tablas = 2v lev. tidanonym-anvandare svarade 20 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
hur spräckte du din Icon? Nu blir jag orolig och kanske borde behålla min gamla Hanacrew Dual Vision som jag håller på att sälja ifall Icon inte pallar i längden?
-
När eddi laddar sina kitlops med stenhårda landnigar så förstår jag att han kört sönder den. Fy fan vad han laddar och köttat den brädan.
-
Svar till:
När eddi laddar sina kitlops med stenhårda landnigar så förstår jag att han kört sönder den. Fy fan vad han laddar och köttat den brädan.
[/ QUOTE ]
Härligt det är med folk som känner en…

-
Svar till:
hur spräckte du din Icon? Nu blir jag orolig och kanske borde behålla min gamla Hanacrew Dual Vision som jag håller på att sälja ifall Icon inte pallar i längden?
[/ QUOTE ]
Vet faktiskt inte… Den fick sig en rejäl kyss på lite koraller i Hurughada i februari.
-
värkar vara många som knäcker icon brädorna jag vet två till som har knäckt sina!

-
Känner en som knäckt två Icon plankor…
Hårda åkare eller dållit skitta brädor??
Logga in för att svara.