Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing längd å bredd på bräda?

• backe

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 20:59

Jag har hört åkare säga att för lätta bräder kan kännas lite ”fladdriga” men fem pannor! Det väger ju inte ens min gamla TT…

• kitelife

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 21:04

Hmmm om HangerS skriver inlägget och rekomenderar den kanske du kan fundera ut vem som säljer (eller snarare) kommer att sälja den näst sommar…

Inte? kanskeKITEPOWER!!!!

grin.gifROFLMFAO grin.gif

• hengo

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 21:17

näää vadåå ? han kan väl rekomendera den iallafall?
    ingen försöker väl kränga grejor här? grin.gif eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 21:41

43.5cm är alldeles för brett, kör på 40 nu och har provat 35 och det är en enorm skillnad. stubbien är väl tänkt som en lättvindsbräda?
    och ja sen är jag ganska klen och ett kilo hit eller dit spelar roll…gör en boardoff med min nuvarande bräda och jag ska kyssa dina fötter. iofs är den ganska lång också vilket inte gör det lättare direkt…

blir kanske en labrat eller icon. någon som vet vad de väger? står inte på surfersparadise.nu men antar 2-2.5kg…?

//staffan

• chrille

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 00:47

Kan sälja dig min Tablas 125×34 (brädan som vann Mega Kite Showdown)om två veckor. Väger 1,7 kg och är starkare än något jag tidigare varit med om, fråga Mike the Knife.
    Har nyss byggt klart en ny 112×35 som skall ser löjligt sjysst ut och väger 1,4 kg.

Nu åker jag till Hawaii!!
    //Chrille

• melker

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 11:06

Du ska se mina nya bräda Chrille. Jag snor snart dina kunder är nu nere på: 80×20 cm och träkärna. Varning för toedrag dock. Sanningen är att det är vanlig skateboard med två fenor å stroppar ska prova om den funkar. Funkar den så vill jag nog skaffa mig en bräda med storleken 100 x 30. man måste prova allt…. LYCKA TILL PÅ HAWAIIIIIII !!!

• patrikol

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 11:13

JA lycka till På Hawaii!! Vi håller tummar och tår för dig. cool.gif smile.gif smile.gif

• sj0gren

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 11:41

140×35,5 är najz cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 22:05

väger de 1.7 resp. 1.4 ink allt? dvs stroppar, pads och fenor?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications