Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Långt till Surf
-
Långt till Surf
Publicerad av booman på 23 februari, 2009 vid 12:15På tal om att det är långt till surf i ”TT” (Slalom/Speed) så känns det just nu ganska avlägset även här i Falun. (Bild från kontoret i Borlänge idag) Hur har ni andra det i vårt avlånga land?
Undrar
//BooMan
bananen svarade 16 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
A-bay o Lejet ligger lika öppna o våta som en …..näe, glöm de föresten.
T o m solen skiner, så de e bara kulingen som saknas. -
Varkar tungt att vara vindsurfare i Falun så här års. Här nere i Skåne väntar vi på torsdagen för att se vad den har i sitt sköte.
-
torsdag? ser väl inte så lysande ut? eller vilken prog kollar du?
jag har deadline på en utställning då. så går det att segla så gör jag det. 😉 -
bananen;531932 wrote:Varkar tungt att vara vindsurfare i Falun så här års. Här nere i Skåne väntar vi på torsdagen för att se vad den har i sitt sköte.
Skojar du!!! :tongue:
Det är lite skillnad på förutsättningar… Webkameran från Apel (sluskens inlägg) ser ju riktigt behagligt ut…
Och på tal om tungt, åkte kortvasan i fredags (man måste ju göra nåt av förutsättningarna) Bara en massa nysnö, inge glid, och nästan en timme långsammare än förra året… :frown: (kanske beror på influensan veckan innan iofs) Nä!!! Bort me snö o is så man kan börja ”leva upp” igen…
-
Jag tycker att torsdagen ser helt ok ut, speciellt eftermiddagen. Kanske en favorit i repris, fast på andra sidan udden?
Men vi får väl se, inte mycket talar för att jag kommer loss då. Hoppet är väl dock det sista som överger… varken man bor i Falun eller Skåne! :santa:
Logga in för att svara.