- 
		Länk till Speed tävlingen?Hej, ÄR det någon som kan lägga ut länken till reportage som gjorde om helgens speed tävling? (om det finns) Har titta på TV4 hemsida men hittar ingenting :confused2: ///Sandro 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Länk till Speed tävlingen?
Hej,
ÄR det någon som kan lägga ut länken till reportage som gjorde om helgens speed tävling? (om det finns) Har titta på TV4 hemsida men hittar ingenting :confused2:
///Sandro
Jag har skapat en blogg för speedsurfing i Sverige där jag gärna vill posta upp reportage och resultat.
http://svfspeedcup.blogspot.com/
Skicka gärna reportage-text/texter till mig samt bilder så lägger jag upp det här.
Tack för en bra helg Mattias & Michael! Mycket bra jobbat med hela arrangemanget.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Länk till Speed tävlingen?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.