Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Leading edge till instinct sport?
- 
		Leading edge till instinct sport?Publicerad av andersr på 7 juli, 2008 vid 20:44Någon som har en till övers? Behöver en till min 13kvm -07, snabbt som tusan. Mvh 
 Anders 070-5740342martin svarade 17 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
AndersR;480868 wrote:Någon som har en till övers? Behöver en till min 13kvm -07, snabbt som tusan.Mvh 
 Anders 070-5740342Provat å ringa Jens på http://www.kitekraft.se? nic 
- 
mm.. Den kartongen var överraskande nog redan rensad på LE utan att ”nån” beställt en ny. Jobbigt när ”nån” missköter sig i ett enmannsbolag. 
 Nya beställda Anders, kollar med Finland och Norge också – det löser sig.
- 
@Milkman 480920 wrote: mm.. Den kartongen var överraskande nog redan rensad på LE utan att ”nån” beställt en ny. Jobbet när ”nån” missköter sig i ett enmannsbolag. 
 Nya beställda Anders, kollar med Finland och Norge också – det löser sig.Mkt bra, får prova att laga den lite provisoriskt så länge. // Anders 
- 
@Milkman 480920 wrote: mm.. Den kartongen var överraskande nog redan rensad på LE utan att ”nån” beställt en ny. Jobbigt när ”nån” missköter sig i ett enmannsbolag. 
 Nya beställda Anders, kollar med Finland och Norge också – det löser sig.Bäst du tar upp det där med chefen! 😉 
- 
@Milkman 480920 wrote: mm.. Den kartongen var överraskande nog redan rensad på LE utan att ”nån” beställt en ny. Jobbigt när ”nån” missköter sig i ett enmannsbolag. 
 Nya beställda Anders, kollar med Finland och Norge också – det löser sig.Finns ju en som du kan skylla på nu. 
- 
När jag var på Lidl häromdagen hade dom påssvetsar inne. Med en sådan och lite skräpbladders så lagar man det mesta, även riktigt stora skador. 
Logga in för att svara.