Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lejet imorgon lördag

• djevulen

Medlem
    30 november, 2007 vid 16:52

jag,,11,00 även snygging å lite annat löst folk(om det inte regnar)

• stebe

Medlem
    30 november, 2007 vid 16:54

Jag.. om det inte regnar för mycket

• yann

Medlem
    30 november, 2007 vid 16:57

Jag kommer nog. Ska bara surfa lite på morgonen först. Secret spot early bird dawn patrol! Du vet var!

• rusiak

Medlem
    30 november, 2007 vid 19:49

@Mat 431714 wrote:

Vem??? När??

/Mat

Tja!

Sticker nog ut efter lunch! Kan ju bli klockrent, vridandes från S till SW. Men ser ju skit ut me allt regn!

//löx international

• sbjorne

Medlem
    30 november, 2007 vid 20:49

Enl DMI ser det ut som väldans mycke so….. först framåt 16 vrider det…

• virena

Medlem
    30 november, 2007 vid 20:58

SW lejet aaaaaaa avis maste jag saga. Ja, ja lagunen i cumbuco far val duga imorn.

Ha de gott, Virre

• haze

Medlem
    1 december, 2007 vid 01:21

Vägra regn.. Om det inte regnar kommer jag ut på vattnet annars så hånar jag er från bilen 😉

• djevulen

Medlem
    1 december, 2007 vid 08:04

jag vaknade precis å kom på att jag stannar nog isängen,,,vilket j-vla väder ,vill inte ens släppa ut byrackan

• mat

Medlem
    1 december, 2007 vid 08:30

@djevulen 431828 wrote:

jag vaknade precis å kom på att jag stannar nog isängen,,,vilket j-vla väder ,vill inte ens släppa ut byrackan

SO (148 grader) och rätt mycket regn 🙁
    Kommer kanske efter lunch om det ser bättre ut annars kanske imorgon.

/Mat

• sourra

Medlem
    1 december, 2007 vid 09:55

En strålande dag att dricka sig oigenkännelig på dagtid. Om bakfylla/väder tillåter åkning imorgon kommer jag ned. Annars går jag på Jävel-Mattias linje och ligger kvar i sängen.

• rusiak

Medlem
    1 december, 2007 vid 12:30

@sourra 431846 wrote:

En strålande dag att dricka sig oigenkännelig på dagtid. Om bakfylla/väder tillåter åkning imorgon kommer jag ned. Annars går jag på Jävel-Mattias linje och ligger kvar i sängen.

S#%an, går oxå på er linje. Vore det inte för hög feber och allmän klenhet hade jag nog stuckit ut o rekat. Inget regn o bra svaj i granarna här på gatan…

• wakenils

Medlem
    3 december, 2007 vid 20:28

@sourra 431846 wrote:

Låter precis som det jag gjorde då (bara drickadelen dock…), fast såklart efter att plöjt runt i backen från liftöppning till stängning.
    Fördelen med högre breddgrader och altitud är ju minusgraderna och att allt pissregn blir puder!! Kan tillägga att det var vindstilla och sol i söndags också… Hemsedalskickoff från sin bästa sida!

Verkar bli sommartemperaturer och trevliga vindar i veckan, surfabstinensen kommer fort när man ser prognosen, nån som ska ut på onsdag?

• kalina

Medlem
    3 december, 2007 vid 20:52

@WakeNils 432258 wrote:

Låter precis som det jag gjorde då (bara drickadelen dock…), fast såklart efter att plöjt runt i backen från liftöppning till stängning.
    Fördelen med högre breddgrader och altitud är ju minusgraderna och att allt pissregn blir puder!! Kan tillägga att det var vindstilla och sol i söndags också… Hemsedalskickoff från sin bästa sida!

Verkar bli sommartemperaturer och trevliga vindar i veckan, surfabstinensen kommer fort när man ser prognosen, nån som ska ut på onsdag?

Yo! Jag är ledig på onsdag och dååå ska det köras =) När kommer du ner? kohagen ?? // Kalina

• mat

Medlem
    3 december, 2007 vid 20:57

@Kalina 432267 wrote:

Yo! Jag är ledig på onsdag och dååå ska det köras =) När kommer du ner? kohagen ?? // Kalina

ska oxo eventuelt köra lite på onsdag förmiddag. Kan bli mellan 9.30 och 11.30.

/Mat

• wakenils

Medlem
    3 december, 2007 vid 20:58

sticker nog vid lunchtid, får ta o lura med någon som inte bryr sig om regn eller inte kollat prognosen…
    kohagen blir nog kanon!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lejet imorgon lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.