Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lgh i Hbg
-
Lgh i Hbg
Publicerad av annasofia på 7 januari, 2010 vid 20:16Jag ska flytta tillbaka till Hbg:laugh: i början av feb och behöver nånstans att bo!! Nån som känner nån som vill hyra ut en lgh till jordens trevligaste och skötsammaste tjej:wink:??
hildingdude svarade 15 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Du har mail, du har mail, du har mail.. det plingar till, du kan svara om du vill!
-
annasofia;594340 wrote:Jag ska flytta tillbaka till Hbg:laugh: i början av feb och behöver nånstans att bo!! Nån som känner nån som vill hyra ut en lgh till jordens trevligaste och skötsammaste tjej:wink:??
Va kul, har du fått jobb här igen ?
Du glömde nämna att du har 4 hundar 17 katter 1 guldfisk och röker, snusar och är almänt högljud efter 2300 😉
Ses på lördag …
-
Vogon Jeltz;594352 wrote:Va kul, har du fått jobb här igen ?
Du glömde nämna att du har 4 hundar 17 katter 1 guldfisk och röker, snusar och är almänt högljud efter 2300 😉
Ses på lördag …
Man kan ju inte nämna alllt…bara det viktigaste..Yes, har fått jobb, nära o bra till kitebeach:smile:!!
Syns imorrn då!! Ska bli såååå nice!!
-
Vad roligt att du flyttar ner hit igen..då blir det en tjej till på kitebeach..det gillar jag.
Ha det så gött på Zanzibar!
-
Ja det är ju inte så de dräller av kitetjejer i Hbg… Synd att du inte ska med till Zanzibar..men vi får ses längre fram!!
nniillaamm;594411 wrote:Vad roligt att du flyttar ner hit igen..då blir det en tjej till på kitebeach..det gillar jag.Ha det så gött på Zanzibar!
-
välkommen tillbaka!
hoppas ni får det gött i zanzibar 🙂om du har möjlighet så håll koll på sidor med lägenhetsannonser. min erfarenhet av privata bostadsföretag är att det är först till kvarn som gäller, förutsatt att man uppfyller övriga krav på fast jobb osv. mer än så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
-
Kul att tösabiten flyttar ner igen! Det är ju så mycket trevligare i skåne.
-
Davids;594350 wrote:Du har mail, du har mail, du har mail.. det plingar till, du kan svara om du vill!
las palmas?
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=uE9dggm8MK8″]YouTube- Las Palmas – Du har mail[/ame]
Logga in för att svara.