Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lide gammal film från Brasil… FILM!!!
-
Lide gammal film från Brasil… FILM!!!
Publicerad av pepa på 4 mars, 2005 vid 21:35Äää ni vet, de gamla vanliga förövarna Martin Wainman, Hengo Mobe och jag kör lide. Hengo har fixat ihop videon med några klick på musen. Man får även en kort glimt av Andrea ”Dalahästen” Carrillos pekfinger. Värt att ladda ner bara för det ju.
http://www.junkshop.nu/filmdownloads/surf/kite/KITE__Brazil_pepe_martin_heng.wmv
Jaja nästa gång filmar vi närmare jag veeeet….
backe svarade 20 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
SHiiiiit vad jag vill tillbaka till Cumbuco!!! (den mest syndromade och eländiga byn jag varit i)
fuck paracuru! -
Faaan hittar bara massa kass reggaeton. Har du nå annat bra? Tror du man ser alla mästartrick i vídeon om man inte var där förresten? Njaeaeaajjaeee kanske.
-
jag laddade ner en ny mix, men den låter mer som dancehall och det är typ dancehallartister och det är patoa så jag tror inte det är nån reaggeton, fast mixen var fet för övrigt så jag kan skicka. 280 spår…

-
Vill ha o vill ha…. Jag o Hengo har en musikpakt va. Men lide fed original reggaeton hade jag ju inte bangat för. Du Hengo, drog hem Lorna men den lille hiten har du va? Papiskiten du vet. Lide väl mierda comercial kanske men jag diigar lide ändå. Te traigo el mmmm…
-
va e de for skillnad pa mobe och kgb och slim chance?
typ mobe kan gora med front roll och backroll och sen hur passar man bommen? och slimchance e frontroll med frontside pass eller vad?
-
ja jävla norrläning. ni bara snor all vår skatt men vill inte dela med er av vacker musik. du e elak.
Logga in för att svara.