Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › LiftAss kommer till Sverige, helt otroligt!
- 
		LiftAss kommer till Sverige, helt otroligt!gugge svarade 22 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 27 Svar
- 
jag tycker det later bra, ar faktiskt sugen pa en ny skarm! kan du skicka den fraktfritt? 
 have it
- 
Absolut! Kommer omgående! 
 Tack, du kan få den gratis bara för att du är så schysst.Helt otroligt va? 
- 
helt otroligt! är det inte draken med den från tv kända byutjämnare? 
 ingår brädan också i dräkten? Är inte det integrerad?
- 
Korrekt. Du kan välja mellan hud-färgat dräkt/kite eller rosa-blommigt. 
- 
tja! TSTH! efersom jag snart kommer hem sa kan vi ju kanske kopa en tillsammans? det later ju helt otroligt! 
 ha d  
- 
Rosa blommig??? Är inte det förra årets färger? Eller försöker du kränga -02 prylar till oss?  Ha det bäst! Gunnar E. 
- 
jag har redan beställt en costummade i orange/grå – mina färger. 
 de ska det testas!  
- 
Liftas Bucinkas vilket jävla skämt  
 För övrigt ä d dumt å lyssna på Melkerssons åsikter. Det räcker med hans ruttna band      
- 
Gunnar, det är helt rätt, det ÄR förra årets färger. Dom hade inte fått in nya färger till i år så årets drakar färgas i samma skönläckra stil. Tyvärr jävligt otroligt faktiskt. Kan inte riktigt förklara varför. 
- 
Och Tomas, avslöja nu inte för mycket. Jag hoppas att du kommer att trivas med framför allt dräkten. Den kan bli lite ”klistrig” mot kroppen om du blir blöt!!! 
- 
jaha! jag hoppas nu att drackt,brada och kite ligger och vantar pa mig darhemma nar jag kommer hem.. annars blir jag jalla forbannad! otorligt va? have it//johan   
- 
Johan, det är skickat och borde kommit hem i ett större brev.7H Skriv gärna och tala om dina erfarenheter. Obs! Chacklet skall månteras 3,7 meter upp från huvudet. Då går det bäst. /H 
Logga in för att svara.