Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › lina. . pics från igår??..
-
lina. . pics från igår??..
Publicerad av luuddee på 15 november, 2005 vid 17:29… jao vill seee.
luuddee svarade 19 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
imorgon, ludd, imorgon.
its a promizzz
hade trådlöst internet i lägenheten ett par dagar tills ett par störda grannar kom på att de kunde låsa sina nät.
svenskt. -
haha jävla idioter .. mitt e öppet du kan sitta här utanför o surfa.. mina grananrs e också öppet.. så det använder ja för å ladda enr ltei större sager,. fast kan bara var i ett visst rum i huset då..
-
Svar till:
gött lina, ser fram emot det!
[/ QUOTE ]
Frågan är: gör du verkligen det?
Du kanske bara tror att du ser fram emot det, när du egentligen inte ser fram emot det? -
klart han ångrar….tänk dig själv vilken dramatisk flytt från det undersköna näset o dess fågelskådare han tvingats göra av staten o den tuffa studentmarknaden till Lund! närmsta vattenporlet han får höra kommer från stadsparken o näckenbäcken där!!!! stackare…till och med jag är ångerfull för goggas skull…
-
ja o så tillbringar han en dag i habo o vrider knäet urled.. han ångrar helt klart. . oc ja ångrar att han ångrar ch du ångrar lite att han ångrar ja alla ångrar-
-
tack så mycket det värmer verkligen när jag sitter här i soffan och häller chips över mig samtidigt som jag tittar på inspelade avsnitt av Ricky lake.
-
Svar till:
ja o så tillbringar han en dag i habo o vrider knäet urled.. han ångrar helt klart. . oc ja ångrar att han ångrar ch du ångrar lite att han ångrar ja alla ångrar-
[/ QUOTE ]
om du ångrar betyder det då att du också är ångerfull eller det är bara jag och fia som är ångerfulla?
Logga in för att svara.