Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Liquid Force 2009

• neven

Medlem
    7 juli, 2008 vid 21:44

Och lite fler bilder:

• neven

Medlem
    7 juli, 2008 vid 21:49

Här har dom visst testat Havoc:en också:
    http://www.seabreeze.com.au/forums/topic.asp?TOPIC_ID=38387

Jag tycker att det här verkar väldigt lovande:

Liquid Force has done a terrific job in creating the 09 havoc. There is slightly more bar pressure, so you feel allot more in control of the kite. I was able to ride with the bar pretty much all the way in and it DIDN’T STALL!! I was amazed! There is allot more re enforcing in this kite which means if you’re like me and love trying new tricks but don’t like the big bang when you stack, it’s perfect. It relaunches as good as the 08 havocs, which is incredibly fast! This kite is pretty much a combination of all the things I love about the liquid force kites! After today’s session I think I have been converted….Oh and how sweet are the graphics! The 2009 havoc is by far liquid force’s best job yet!

• neven

Medlem
    7 juli, 2008 vid 21:55

Har hittat lite bilder från vad verkar vara 2009 LF kläder. Ser fedt ut! Vill ha!(bilder från http://www.scaldwell.com/liquid-force.html).

• johanw

Medlem
    8 juli, 2008 vid 05:14

så jävla najs!!

• wakenils

Medlem
    8 juli, 2008 vid 06:39

är du på vattnet snart igen neven?

• hengo

Medlem
    8 juli, 2008 vid 08:54

schpännande.. ser ju onekligen jävligt bra ut med ORDENTLIGA förstärningar på LE, behövs om man tänkt kitea på snö där de e ltie hårdare…

• _sofia_

Medlem
    8 juli, 2008 vid 09:01

riktigt snygg design, me like :laugh:

• pepa

Medlem
    8 juli, 2008 vid 10:03

@hengo 480968 wrote:

schpännande.. ser ju onekligen jävligt bra ut med ORDENTLIGA förstärningar på LE, behövs om man tänkt kitea på snö där de e ltie hårdare…

Du ska la itte köra hävoc Hengo? Hifi ftw! För övrigt ska jag börja kajta igen. Men med min egen kite.

• hengo

Medlem
    8 juli, 2008 vid 12:58

jag kör mina waves till de e slut, fyfan 15 är så jävla grym alltså!!!
    kom till cableparken 23-24-25-26-27-28-29-30 juli peppe!

• neven

Medlem
    8 juli, 2008 vid 17:47
    WakeNils;480930 wrote:
    är du på vattnet snart igen neven?

Hade operationen igår och det gick väl så bra det kunde gå under förutsättningarna så jag hoppas att med mycket rehab va på vattnet relativt snart! 🙂

• johanw

Medlem
    8 juli, 2008 vid 19:38

@Neven 481092 wrote:

Hade operationen igår och det gick väl så bra det kunde gå under förutsättningarna så jag hoppas att med mycket rehab va på vattnet relativt snart! 🙂

wooooohooooooo!!!

• sourra

Medlem
    8 juli, 2008 vid 20:23

Yes, det var ju under omständigheterna det absolut bästa alternativet. Får nästan säga grattis!

• gh0st

Medlem
    9 juli, 2008 vid 08:24

@Neven 481092 wrote:

Yes! =)

• nic

Medlem
    9 juli, 2008 vid 13:50
    Neven;481092 wrote:

Congrats, fast vi kommer sakna servicen ”leta-upp-obskyra-länkar”, ”hålla-igång-forumet” och ”fotograf” bl.a

nic

• blackadder

Medlem
    9 juli, 2008 vid 16:09

@Neven 481092 wrote:

Gött! Du får lägga upp lite info om läkningsprocessen här sen. Den sista knäskadan i den här sporten lär nog aldrig komma.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications