Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lita film till!
-
Lita film till!
Publicerad av dalen på 9 oktober, 2009 vid 21:59Liten film från Emil när han var med senast.
[ame=”http://www.vimeo.com/6943375″]good in the hood – part 1 on Vimeo[/ame]
skeppohoj svarade 15 år, 6 månader sedan 12 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Mat;582463 wrote:Sweet mårten! kommer du till festen i morgon???
//M
Man vet aldrig vad katten släpar in till VB 🙂 men först blir det att då DANSKARNA
att förlora. -
Jaa nice film och i love that place! platt platt platt. Ni e galna!
-
Kul att se hur gott man kan ha det i lätta vindar! -från en long time vindsurfare som inte hade mycket att göra på vattnet då, så lika bra att filma dom…
Jag ger mig, det får bli en kite med. Surfa vill man ju så mycket som möjligt oavsett vad eller om man håller nått i nävarna…. Vad säger du Mårten? jag börjar kita du börjar vindsurfa? Nu har jag gett det några ggr…
-
skeppohoj!;583013 wrote:Kul att se hur gott man kan ha det i lätta vindar! -från en long time vindsurfare som inte hade mycket att göra på vattnet då, så lika bra att filma dom…
Jag ger mig, det får bli en kite med. Surfa vill man ju så mycket som möjligt oavsett vad eller om man håller nått i nävarna…. Vad säger du Mårten? jag börjar kita du börjar vindsurfa? Nu har jag gett det några ggr…
Om du köper kite till våren och börjar så skall jag vindsurfa runt Väderön det lovar jag.
Logga in för att svara.