Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lite Aaron
-
Svar till:
vad är det vita klegget han har på sig?
[/ QUOTE ]
De e från fotografen
-
Svar till:
Svar till:
vad är det vita klegget han har på sig?
[/ QUOTE ]
De e från fotografen
[/ QUOTE ]
obetalbart roligt det där

-
Vilken otroligt tråkig åkning! Det spelar ingen roll att han förmodligen gör mega-tekniska manövrar… allt ser ju likadant ut!
-
Svar till:
Vilken otroligt tråkig åkning! Det spelar ingen roll att han förmodligen gör mega-tekniska manövrar… allt ser ju likadant ut!
[/ QUOTE ]
De måste va hårt för Aaron och va bäst i världen och få så tuff kritik.
P
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
För någon som inte är ett dugg insatt, Jaa.
-
Näe men det är juh sant det han säger peter…. för en som inte vet vad det handlar om och bara står o tittar så ser det juh inte snyggt ut nånstans…
att man är världsmästare betyder visserligen att han är bäst på det han gör… det kommer man inte ifrån..
det jag vill tycka är att det hade vatt snyggare åkning om dommarna inte bara bedömmer svåra tricks.. jag tycker om när det är snyggt gjorda tricks oxå.. typ peps o chrille är smooth…
aaaaaaaron kan säkert ställa upp i simhopp o göra världens svåraste svanhopp, men snyggt blir det då fan inte…….
-
Svar till:
det jag vill tycka är att det hade vatt snyggare åkning om dommarna inte bara bedömmer svåra tricks.. jag tycker om när det är snyggt gjorda tricks oxå.. typ peps o chrille är smooth…
[/ QUOTE ]
Du glömde typ SAM
Danmark i helgen Niklas? Johan Erik Mårten???????
-
det är helg.. då är jag upptagen i baren… om nu ingen vill sponsra min resa såklart
Logga in för att svara.