-
Lite bilder från Danmark
Tjena.
Några av oss som kör Cyclone i Sverige var över till Köpenhamn förra veckan och hälsade på och kiteade lite med Danska dudes. Vind tre dagar i sträck och en mycket trevlig upplevelse, rekommenderas starkt att åka dit och hälsa på om tillfälle ges. Iofs var det kallt och regnigt, men det uppvägdes väl av att det blåste bra och att danskarna var mycket trevliga och ganska många av dem väldigt duktiga och inspirerande att åka med.
Har hört att det är strul med arr av NM vilket är synd, hade vart kul med ett NM faktiskt och få se våra bästa svenskar fightas med dem om pall platserna. Mr. Lander m.fl. i Danmark åker djälvigt bra men enligt vad jag sett och tycker mig fatta av utvecklingen senaste året är våra bästa svenska grabbs redo att ge dem en ordentlig match, eller vad säger ni som stod på pallen i skåne i helgen 🙂 . Om inte annat är det kul att träffa grannarna nån gång å käka lite illröd korv och dricka tvålöl. 😉
Bifogar lite grådaskiga bilder från besöket i Danmark, åkare är jag och Christian Riis, bilderna är tagna av mig och David Andrae.
hare gutt
/JonasChristian Riis 1
Christian Riis 2
Christian Riis 3
Christian Riis 4
Jonas 1
Jonas 2
DK beach 1
Tyvärr, inga svar hittades.
Logga in för att svara.