Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lite bilder från DR
- 
		Lite bilder från DRPublicerad av rambo_johnson på 11 mars, 2005 vid 23:50Lite secret spot, ingen vind tyvärr, imorrn drar vi dit igen rambo_johnson svarade 20 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar
- 
			18 Svar
- 
Nu får du fan skärpa dig Hugge, det där ger ju inte ens längtan att åka ner. Nä, tacka vet jag hokkyslutspel, tinande grusplaner och bacondoft i gryningen. SVERIGE! 
- 
Svar till: 
 Nu får du fan skärpa dig Hugge, det där ger ju inte ens längtan att åka ner. Nä, tacka vet jag hokkyslutspel, tinande grusplaner och bacondoft i gryningen. SVERIGE! [/ QUOTE ] Håller helt och hållet med dig Pepe! Va fan skall man utomlands å göra när det e så gött här hemma! 
- 
RAMBO: 
 Jag fick ett sms av farsan som är i Cabarete nu. Han påstod att det skulle vara nån tävling i helgen… Vad e det för tävling??
- 
Hmmmm, tävling , jag vettifanden, kanske sandslotts tävling? elelr jsut det, tror världens bästa skejtare komemr til lextremehotell och skejtar 
- 
- 
Svar till: 
 Hmmmm, tävling , jag vettifanden, kanske sandslotts tävling? elelr jsut det, tror världens bästa skejtare komemr til lextremehotell och skejtar [/ QUOTE ] kite-loop tavling imorgon. 
Logga in för att svara.