Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lite bilder från Gislövshammar
- 
		Lite bilder från GislövshammarPublicerad av larssa på 5 augusti, 2006 vid 18:24Ingen bra kamera och ingen bra fotograf, men iaf lite bilder från Gislövshammar idag. larssa svarade 19 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 23 Svar
- 
			23 Svar
- 
jonaish wrote:najs……snart kommer mina på Eklov tog du bilder på mig…? 
- 
jonaish wrote:yes……..vill du att jag slänger upp dem här ? om dom är feta… 
- 
haha jOnäss var fan höll du hus din lilla bärfis var du du som smög runt i buskagen hela helgen? 
- 
He was out on his moppe on Friday night!! : P …. we did manage to catch a glimpse of him on sunday, but he was too scared to stop and say hello to us…. must be a windsurfer thing….. 
- 
Eklov wrote:jonaish wrote:najs……snart kommer mina på Eklov tog du bilder på mig…? Vi tog bilder på Jonaish med! haha 
- 
släng er i väggen…för EKLÖV rocka fett igår :D….. …ni andra är helt jävla ägda !! HugeO… När du skulle ut första gången å kita på lördagen,,så tänkte jag baaa… 
 ”va fan ska han ut på stenarna å göra”
 sen så fatta du att man fick starta från stranden 😉Sen gick jag förbi dig när du stod vid din bil å snacka med någon å visa skadorna på din vågbräda … hahaha….. aaaj.. din vågis såg inte så rolig ut.. körde du upp på land med den lr ”?? ….sen såg jag ludde oxå kom ige nu gh0st… fram med dem 😉 …bara så du vet så jobba jag mellan kl 12 och 16… hahahaa…. …ägd 😀 
- 
Why didnt you say hi then Jonaish?? maybe we could all have taken your jokes with a little more Jest, if you had parked up your moped and had a beer with us. 
- 
jonaish wrote:kom ige nu gh0st… fram med dem 😉 …bara så du vet så jobba jag mellan kl 12 och 16… hahahaa…. …ägd 😀
 Va? ägd? vad snackar du om? du får jobba vilka jäkla timmar du vill, jag skiter väl fan i när du jobbar.Allvarligt, jag fattar inte, har jag förbjudit dig att jobba mellan 12 och 16 eller? vad fan snackar du om =)
 Gällande bilderna så har vi en del på när du går rätt igenom vårat ”base camp” med dina vindsurf grejer.
Logga in för att svara.