Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lite bilder från Gislövshammar
-
I was actually pretty chuffed to see that he was a windsurfer… made me feel all warm and fuzzy inside…..
-
gh0st wrote:jonaish wrote:kom ige nu gh0st… fram med dem 😉 …bara så du vet så jobba jag mellan kl 12 och 16… hahahaa…. …ägd 😀
Va? ägd? vad snackar du om? du får jobba vilka jäkla timmar du vill, jag skiter väl fan i när du jobbar.Allvarligt, jag fattar inte, har jag förbjudit dig att jobba mellan 12 och 16 eller? vad fan snackar du om =)
Gällande bilderna så har vi en del på när du går rätt igenom vårat ”base camp” med dina vindsurf grejer.lille ghOst…
jo.. asså jag jobba mellan 12 och 16 som jag skrev.. om du nu har en bild på mig,, så kan de inte ha varit jag på bilden om du tog den mellan 12 å 16.. fattar du.. (( JAG JOBBA VID TIDEN ))
om du nu säger att du har mig på bild (vilket du nog tyvärr inte har) så kan du ju posta upp den nu 😀jag kan kanske göra dig lite glad 😀 du fick kanske min bror på bild….
hahahaa…. snälla kom inte å säg att ni har bilder på ioNaish.. före ni visar dem…
-
jaa det tror jag, för jag gick igenom ert ”base camp” och ni kolla lite konstigt på mig som om ni trodde jag var han… ledsen , ni har inte jonaish på bild!
-
Gött Larsa, har du inga mer bilder på en vit PRADA kite?? Vore gött!
-
Tror jag hade nån till. Skall kolla i morgon när jag slutat jobb o e hemma igen.
-
Gött!
jag stod ju mest bakom kameran… så vore kul med någon bild…
Logga in för att svara.