Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lite bilder från Nilssons favoritställe
-
Lite bilder från Nilssons favoritställe
Publicerad av eagletech19 på 27 augusti, 2007 vid 16:40Tjenare
Lite goa bilder från när man smyger från jobb en liten stund:wink:
Fler bilder på http://www.kiteaddicts.net
Ha det gött
Rogerlarssa svarade 18 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Kan inte bli bättre! Blir dock inget kajtande före 08 för min del! Men kommer gärna ner och är kite caddy!Mvh Bengt.N
-
Vad nu då, jag trodde du skämtade när du sa att du skulle börja nästa år :santa:
Lite tappade brädor och försenade kites kan ju fixas ,men inte alla GOA dagar i höst:laugh:
Hoppas du ändrar dig
Roger -
Jag såg er hemifrån stranden och fick en tår i ögat, men den som väntar på nåt gott..
-
@Larssa 409292 wrote:
Jag såg er hemifrån stranden och fick en tår i ögat, men den som väntar på nåt gott..
Får ibland vänta helt i onödan:wink:
Ta en annan kite istället som finns i verkligheten.
Anders har väll andra kites som du kan ta innan året är slut.
Man kan inte sälja sina kites innan man har nya i handen:grin:Brädan är nu öppnad i aktern
//R -
@eagletech19 409261 wrote:
Vad nu då, jag trodde du skämtade när du sa att du skulle börja nästa år :santa:
Lite tappade brädor och försenade kites kan ju fixas ,men inte alla GOA dagar i höst:laugh:
Hoppas du ändrar dig
Rogertror inte det, men är gärna kite caddy som sagt var!
-
@eagletech19 409296 wrote:
Får ibland vänta helt i onödan:wink:
Ta en annan kite istället som finns i verkligheten.
Anders har väll andra kites som du kan ta innan året är slut.
Man kan inte sälja sina kites innan man har nya i handen:grin:Brädan är nu öppnad i aktern
//RJo jag vet, men hoppas på leverans snart. Tackar för hjälpen med brädan. Kommer efter jobb i morgon då.
Logga in för att svara.