Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lite bilder från Tarifa.
-
Sms på 0704082300
Kör Caution eller en blå kite utan tryck på.
-
Ser gott ut Haze. Testa Los Canoes de Meca, schysst ställe 1timmas bilfärd västerut.
-
Skulle varit där nu men med 55 knots i byarna och en 9:a(även om jag hde den i 40 knots) som minst känns det lite dumt. Och Jose hade bara en 7:a. Känns lite kärringaktigt har aldrig bangat förut för att det har blåst för mycket. Men sideshore, överriggad och öppet hav med afrika eller Usa som närmsta granne känns inte riktigt hundra tyvärr…
-
Naish helix är fortfarande en av de bästa liten jag har kört…
-
Japp eller Iphone tangentbord 😉 Lätt att halka på den skiten…
-
ahhh dude whats this.. I am just reading excuses.. rule 1. scare yourself at least once a week. rule 2. pack skotten in your suitcase anytime you fly abroad!.
@Haze 507114 wrote:
Skulle varit där nu men med 55 knots i byarna och en 9:a(även om jag hde den i 40 knots) som minst känns det lite dumt. Och Jose hade bara en 7:a. Känns lite kärringaktigt har aldrig bangat förut för att det har blåst för mycket. Men sideshore, överriggad och öppet hav med afrika eller Usa som närmsta granne känns inte riktigt hundra tyvärr…
-
Ännu en dag med dålig vind. Vad göra? Jo dra till Marbella och kör Cabelpark.
Sjukt lång. 850 meterBland kvalitet på bilderna nu.
Bild 1: Vicky aka Trumpeten Railey
Bild 2: Vicky aka Trumpeten S-bend
Bild 3: Vicky aka Trumpeten Railey
Bild 4: Vicky aka Trumpeten Railey
Bild 5: Vicky aka Trumpeten S-Bend
Bild 6: Vicky aka Trumpeten S-Bend
Bild 7: Locals
Bild 8: Dave cruising
Bild 9: Dave simmar 😉
Bild 10: Jag har kraschat. -
Bild 1: Varför surfbräda i cabelpark?
Bild 2: Lucas
Bild 3: Lucas och Fiffi -
ser gött ut! hade de några kickers/sliders i kabelparken?
-
Ser bra ut Viktor! Lagningen på brädan håller än?
Hade ingen aning att det fanns en cabelpark i marbella. Hur långt är det att köra dit?
Logga in för att svara.