Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite brittisk film för att dämpa vinterångesten…

• oaxen

Medlem
    21 november, 2010 vid 16:23

Synd bara att det är så rutten bildkvalité i det lite större formatet.

• doc

Medlem
    24 november, 2010 vid 12:31

Vem bryr sig. Herregud vilken adrenalinkick jag fick av det där. Upp med volymen och flytta bak en meter från skärmen. Sweeeeeeeet!
    Tack för länken.

• dr-masse

Medlem
    24 november, 2010 vid 12:55

Hade det inte varit för att jag snart flyr vintern lite så fattar i alla fall inte jag hur det där skulle dämpa vinterångesten?!?

Snarare ”Lite brittisk film för att få tok-tok-tokvinterångest”.

Härligt klipp!!

• ola-h

Medlem
    24 november, 2010 vid 13:25

Vart skall du åka, Massa? Och när?

• dr-masse

Medlem
    24 november, 2010 vid 13:28

Massa Massa åker Brasilien. Egentligen för att hälsa på systrar (min och min frus) som dråpligt nog är där och pluggar/jobbar samtidigt, men ”råkade” peta in 9 dagar i Jeri… :santa: otroligt nog var det på min frus och svägerskas förslag (!!!!!!) efter kommentaren ”det här är ju ingen surfresa…”

Den stoooora planen var egentligen 16 dagar Chile, men ersattes av [ame=”http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?p=619010″]Portugal i somras[/ame]. Inte helt ledsen för det beslutet. :grin::grin:

• ola-h

Medlem
    25 november, 2010 vid 13:29

Massa brassa plaska plattvatten?

• dr-masse

Medlem
    25 november, 2010 vid 13:46
    Ola H.;640557 wrote:
    Massa brassa plaska plattvatten?

Inte mig emot alls, lite finsegling i shorts några dagar känns ju som tokbonus när jag var helt inställd på noll, nada, niente, nichts under denna familjeresa… en dag eller två med midjehöga linjer, småsvängar, 4.7, side-off och badkarsvarmt vatten skall jag nog kunna genomlida… :cool2:

Massa brassa plaska plattvatten kan bli riktigt kul det med!

• danneman

Medlem
    30 november, 2010 vid 23:41

Spunout! nice event. fina linjer.

• dala-lama

Medlem
    19 december, 2010 vid 21:14

Verkligen underhållande, man blir lätt sugen på att dra dit, men det är väl rätt kallt där med vad jag förstår.
    P

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite brittisk film för att dämpa vinterångesten…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.