Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite fler bilder ifrån Habo idag

• davids

Medlem
    27 augusti, 2005 vid 18:43

tror inte det var därför han la ut just den bilden kanske..

• lasse62

Medlem
    27 augusti, 2005 vid 19:21

action

• rocco

Medlem
    27 augusti, 2005 vid 20:37

date på g? haha

• patrikol

Medlem
    27 augusti, 2005 vid 21:14

Riktigt smart!
    Nej anledningen var att det var den enda bilden på datorn som fanns på mig.
    Har tusentals bilder på allt mellan himmel och gjord men kanske 5 som är på mig själv som sagt sällan fotografen hamnar på bild!

• patrikol

Medlem
    27 augusti, 2005 vid 21:16

Tja för det första så har jag redan en tjej och för det andra så känns Steffo lite utanför min smak 98 % killar inte riktigt mig grej. Finns betydligt bättre sidor för dating än Steffo! wink.gif

• zeke

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 16:20

Tjena!
    Du fångade mig på bild (Slingshoten utanför Marcel) Schysst!
    Har du fler bilder?
    Hälsningar
    Jens

• luuddee

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 20:32

haha den där jväla crossbowen är ju riktigt jävla sunkig.. o den skulle vara bra i vågor??!!. haha jävla skämt e vad det är. . det va kitesen som fungerade sämst i klittmöller . bara trilla ner o gick inte o köra med o skit. . jevla mög. . bilder från klittan kommer sen

• eagletech

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 00:31

Hahaha grin.gif att du bara orkar lägga ner så mycket negativ energi på en kite.
    Men det är kul att höra att man inte missar så många dagar när man är borta för det måste vara att du inte får kita tillräckligt mycket. wink.gif
    Ha det
    Roger

• rambo_johnson

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 00:56

Jag får nog instämma, killen som försökta launcha sin CB lyckades inge vidare, den rotera lixom i sig själv ut o in… och fan om han red ”utan” tryck i kiten, han var i alla fall rätt snabb på att byta till sin Blacktip…

• eagletech

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 03:32

Hallå Hugo
    Det är nog sant att vissa inte får rätt på sin kite men det skulle vara otroligt om man sålde så många kites om alla var så dåliga, har själv kört kiten och inte haft några problem med kiten.
    Jag ser ialla fram emot att få köra med dom när jag kommer hem,det är sjukt tråkigt att sitta här nere i Kina och jobba för 5 gången crazy.gif, jag är så jävla sugen på att komma hem och få kita i stark vind och vågor. tongue.gif
    Ha det bra och hälsa alla smile.gif
    Roger

• patrikol

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 06:13

Nej tyvärr drog i väg några få bilder innan jag stack hem.
    Väntar på en teleoptik så att bilderna kan bli bättre i kvalitén.

• luuddee

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 06:52

hmm nä ärligt verkar den skitkass. . dom som körde med dem var inga dåliga åkare utan jevlit duktiga.. kiten fungerade fan itne bra asså så enkalt e det. .dom kunde ju för fan itne ens köra med en hand o den såg sunkig ut i den byiga vinden.. båda som körde crossbow bytte till en vanlig kite efter sen stund av förödelse..

• curry

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 06:54

true dat

• annas

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 07:08

Jesper, kom du hem? Du var nowhere to find igår..

• curry

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 07:20

ja fan! det fixa sig. Kom hem för 3 timmar sen grin.gif, crewmobilen åkte till fredrikshavn, tog båten till götet, bussen till hufvudstaden.

Vi var i vurrepourre igår, bara fredrik och David plus några paddelesurfere..GRYMT!(enligt mina observationer)

fedt me lög!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications