Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lite fler bilder ifrån Habo idag
-
tror inte det var därför han la ut just den bilden kanske..
-
Riktigt smart!
Nej anledningen var att det var den enda bilden på datorn som fanns på mig.
Har tusentals bilder på allt mellan himmel och gjord men kanske 5 som är på mig själv som sagt sällan fotografen hamnar på bild! -
Tja för det första så har jag redan en tjej och för det andra så känns Steffo lite utanför min smak 98 % killar inte riktigt mig grej. Finns betydligt bättre sidor för dating än Steffo!

-
Tjena!
Du fångade mig på bild (Slingshoten utanför Marcel) Schysst!
Har du fler bilder?
Hälsningar
Jens -
haha den där jväla crossbowen är ju riktigt jävla sunkig.. o den skulle vara bra i vågor??!!. haha jävla skämt e vad det är. . det va kitesen som fungerade sämst i klittmöller . bara trilla ner o gick inte o köra med o skit. . jevla mög. . bilder från klittan kommer sen
-
Hahaha
att du bara orkar lägga ner så mycket negativ energi på en kite.
Men det är kul att höra att man inte missar så många dagar när man är borta för det måste vara att du inte får kita tillräckligt mycket.
Ha det
Roger -
Jag får nog instämma, killen som försökta launcha sin CB lyckades inge vidare, den rotera lixom i sig själv ut o in… och fan om han red ”utan” tryck i kiten, han var i alla fall rätt snabb på att byta till sin Blacktip…
-
Hallå Hugo
Det är nog sant att vissa inte får rätt på sin kite men det skulle vara otroligt om man sålde så många kites om alla var så dåliga, har själv kört kiten och inte haft några problem med kiten.
Jag ser ialla fram emot att få köra med dom när jag kommer hem,det är sjukt tråkigt att sitta här nere i Kina och jobba för 5 gången
, jag är så jävla sugen på att komma hem och få kita i stark vind och vågor. 
Ha det bra och hälsa alla
Roger -
Nej tyvärr drog i väg några få bilder innan jag stack hem.
Väntar på en teleoptik så att bilderna kan bli bättre i kvalitén. -
hmm nä ärligt verkar den skitkass. . dom som körde med dem var inga dåliga åkare utan jevlit duktiga.. kiten fungerade fan itne bra asså så enkalt e det. .dom kunde ju för fan itne ens köra med en hand o den såg sunkig ut i den byiga vinden.. båda som körde crossbow bytte till en vanlig kite efter sen stund av förödelse..
-
ja fan! det fixa sig. Kom hem för 3 timmar sen
, crewmobilen åkte till fredrikshavn, tog båten till götet, bussen till hufvudstaden.Vi var i vurrepourre igår, bara fredrik och David plus några paddelesurfere..GRYMT!(enligt mina observationer)
fedt me lög!
Logga in för att svara.