Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › lite sam light
- 
		lite sam lightPublicerad av mjersen på 1 april, 2010 vid 16:47[ame=”http://vimeo.com/10587178″]Modus Operandi on Vimeo[/ame] steeze productions luddekludde svarade 15 år, 7 månader sedan 16 Medlemmar · 18 Svar
- 
			18 Svar
- 
vem e killen? riktigt go åkning måste jag säga, gillar stilen! (Y) 
- 
Riktigt nice! Men varför kör han på en haze egentligen? Inte riktigt lämpad för honom? 
- 
maackaan;604297 wrote:Riktigt nice! Men varför kör han på en haze egentligen? Inte riktigt lämpad för honom?Han kör momentum med haze grafik, en bräda som är nästan lika skön som lf influence i år 
- 
petting_4;604399 wrote:Vad var det för trick det första på kickern?indy backside offaxis 3 
- 
oskarryden;604433 wrote:Vad heter soundtracket? .. någon? =)The Beautiful Girls med I Thought About You. En nybörjarurkrokad fråga, byter ni till större chickenloop då ni börjar köra urkrokat? Sams ser rätt stor ut om jag jämför med min i samma märke… / Danne 
- 
petting_4;604399 wrote:Vad var det för trick det första på kickern?Det var iaf långt ifrån en tweek-pop… 
- 
DanneP;604647 wrote:The Beautiful Girls med I Thought About You.En nybörjarurkrokad fråga, byter ni till större chickenloop då ni börjar köra urkrokat? Sams ser rätt stor ut om jag jämför med min i samma märke… / Danne Har inte bytt för LFs chickenloop är redan ganska stor så fungerar bra men större loop gör allt mycket smidigare, så länge den inte går att få över huvudet… 
- 
DanneP;604647 wrote:The Beautiful Girls med I Thought About You.En nybörjarurkrokad fråga, byter ni till större chickenloop då ni börjar köra urkrokat? Sams ser rätt stor ut om jag jämför med min i samma märke… / Danne Du kan köpa en längre loop och byta ut mot din befintliga om så önskas 
Logga in för att svara.