Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite sköna RRD news :)

• sourra

Medlem
    23 augusti, 2010 vid 13:27

Hehe, av någon anledning så stoppar skräpfiltret på jobbet mig från att kolla på de länkarna. Är det mycket lättklätt där eller?

• haze

Medlem
    23 augusti, 2010 vid 20:41

Nej RRD gör så fina saker så det är kanske därför det är spärrat så du inte får för dig att byta märke? 😉

• sourra

Medlem
    23 augusti, 2010 vid 21:38

Jag tror IT-tjommarna på ett av sveriges största företag skiter fullständigt i vilka kites jag kör

• yann

Medlem
    24 augusti, 2010 vid 08:41

Hehe, de där it-tjommarna ja. Pluggade in min laptop där en gång och det dröjde inte länge innan det kom en IT-tjomme krypande längs ethernet-kabeln. Jävlar vilket rabalder det blev!

• haze

Medlem
    24 augusti, 2010 vid 08:52

Yann: vad tror om deras skim? Jag har en iofs men man kan ju inte få för många 😉

• yann

Medlem
    24 augusti, 2010 vid 10:22

Jag är mer inne på wave-skims med pintail som du vet så jag tycker inte den ser något vidare ut. Funkar säkert skitbra i lättvind men jag tror det är svårt att köra den utan fenor i lite hårdare vind.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications