Senaste nytt › Forums › Liten film i från Varberg 2003-09-22 (>15 m/s)
-
Liten film i från Varberg 2003-09-22 (>15 m/s)
Publicerad av frippe75 på 29 oktober, 2003 vid 16:08Klippt ihop en liten snutt med en del sköna krasher och annat som hör ämnet till. Tyvärr var det motljus där jag stod och filmade men ändå OK… Grym dag ialla fall!
Divx codat så ladda hem divx.
lars_k svarade 21 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Knatte
Gäst29 oktober, 2003 vid 17:43Jag kommer inte år filen, utan får bara den vanliga Microsoft sidan ”Kan inte öppna sidan ..”
Jag kommer in i FTP, men när jag skall öppna den specifika filen så går det snett. Är jag den enda som misslyckas? -
incoming katalogen är läskyddad, man kan inte se/hämta filer i den, konfmaster måste flytta den först…
-
Knatte
Gäst29 oktober, 2003 vid 17:48Alltid något
Trodde det handlade om mina bristande datorkunskaper
Nu är jag lugn igen. -
Trodde i min enfald att det skulle gå att ladda ner filmen ifrån incoming…. Säkerheten först!
OK… Nu funkar det … bara att ladda
-
Skön film – skön musik. Imponerad av framåtloopen 3 minuter in i filmen!
-
Very nice, var tyvärr inte hemma den dagen grrr!
Ser riktigt bra ut, hoppas det kan komma mer innan isen lägger sig i år. -
Fan va kul, jag skymtar förbi i några sekvenser, du har t.o.m fått med när jag laddar lite hopp. Känner tydligt igen mitt tejpade segel. Ja det var en grym dag. Kul att ha filmen som minne! Tack Frippe =)
-
Knatte
Gäst31 oktober, 2003 vid 21:20Go film! Kul att se klippet och att drömma sig bort från vardagen en stund
-
Så där jah!
Bra tryck i grejerna va?
Det blåser överallt förutom där jag är, eller så jobbar jag.
Latjo film, mera sånt. -
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!
Vill oxå. Mullenutt-prylar!
En av pangdagarna förmodar jag???Ha d gött o fortsätt filma!
-
Jag har kört minst 5 sådana dagar i Apel i år plus lika många, fast bättre, i Ringenäs, ca 5 fetdagar i Åsa. Har nog blivit ett 20-tal feta vågdagar på olika spots längs westcoast i år. Har varit en bra säsong i år, och den är inte slut =)
Logga in för att svara.