Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lkpg
- 
		LkpgPublicerad av anonym-anvandare på 27 juni, 2004 vid 18:51Tjena allihopa! jag är en longboard åkare som blivit fascinerad i Kitesurfing, undrade bara om det finns något organiserat i linköping skulle vilja gå ngn kurs eller liknande, hör av er tack! walle svarade 21 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 25 Svar
- 
			25 Svar
- 
Svar till: 
 Tjena allihopa! jag är en longboard åkare som blivit fascinerad i Kitesurfing, undrade bara om det finns något organiserat i linköping skulle vilja gå ngn kurs eller liknande, hör av er tack! holm_fredrik@yahoo.se 
- 
Svar till: 
 Tjena allihopa! jag är en longboard åkare som blivit fascinerad i Kitesurfing, undrade bara om det finns något organiserat i linköping skulle vilja gå ngn kurs eller liknande, hör av er tack! [/ QUOTE ] Japp, det finns en. http://www.kitesurfskolan.net/ Och det är mest i Motala, Varamon vi håller till… /Peter 
- 
Ska själv till Linköping i helgen. vilka spots är det som gäller? Inget i Roxen? s 
- 
Svar till: 
 Tjena allihopa! jag är en longboard åkare som blivit fascinerad i Kitesurfing, undrade bara om det finns något organiserat i linköping skulle vilja gå ngn kurs eller liknande, hör av er tack! [/ QUOTE ] Vi är lite glada gubbar över 25 som ägnar oss åt mestadels KGB kiting. Dvs med mountainboards. Vattensässongen börjar lite senare för oss men men… Skicka ett mail till herlitz@hotmail.com om du vill hänga på o testa nån gång 
- 
Svar till: 
 mrmille: Är det du och dina polare som kör i Stångebro ? [/ QUOTE ] Ibland så, att släpas runt av lite foilkites och träna teknik i extremt byiga förhållanden kan vara nyttigt. Sen är det rätt gött med klippt gräsmatta   
- 
Hehe, skaffade precis en LEI kite så det blir nog snart så. Å andra sidan är det lite manligare att hoppa ett par meter upp när det enbart är hårdpackad mark under    
- 
Svar till: 
 Hehe, skaffade precis en LEI kite så det blir nog snart så. Å andra sidan är det lite manligare att hoppa ett par meter upp när det enbart är hårdpackad mark under  [/ QUOTE ] 
 hårdpackad mark… va e de mot is, hockeyrör, 12m2 och 7m/s  
- 
Svar till: 
 hårdpackad mark… va e de mot is, hockeyrör, 12m2 och 7m/s  [/ QUOTE ] Hehe, jo, men det är skönare att glida på is än på asfalt 
 smackade i på asfalt med inlines i april när luften dog.
 Trots att jag hade fullt med skydd så kvaddade jag handleden, diagnosen blev sex frakturer i höger handled.
 Det sved lite grand, men gissa vad! Det går finfint att kita med gips också! 
- 
Hehe, måste man nästan testa på nångång? Walle, har du testat att kitea på isen med skridskor? 
 Verkar ju asgrymt, blir det lätt i vinter om jag lever så länge.  
Logga in för att svara.