Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Local Spirit?

• Local Spirit?

Publicerad av joeithafish på 13 maj, 2002 vid 16:41

Tänkte reda ut ett och annat om detta mytomspunna märke. En del säger att LS verkligen är dåliga, andra att dom är prisvärda och så finns det dom som säger att det är lika schysta grejor som t.ex. NP. Hur är det då? Själv har jag aldrig haft nåt av LS men funderar kanske på att skaffa. Priset är ju bra, betydligt lägre än konkurrenterna men hur länge håller dom. LS alubom är ju gjord i T8 precis som den mycket dyrare X5 från NP. Skriv om era erfarenheter av LS-grejor!

anonym-anvandare svarade 23 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2002 vid 20:01

Hello

Vet inget om kvaliteten pâ LS produkterna men täkte dela med mig av vad jag hittade hos Surfersworkshop.com
    Ett tillbehörsmärke som heter TRIPLE HARDWARE. Tre ârs garanti pâ mastförlängare etc.

Surfing my life away

• anonym-anvandare

Medlem
    19 maj, 2002 vid 08:22

Jag har haft en sån bom i fyra år nu, e väldigt nöjd med den för det priset.. Jag tycker nog att den e lika bra som np’s billigaste för fyra år sen iaf..

• anonym-anvandare

Medlem
    19 maj, 2002 vid 12:32

Jag har båden en mastfot och bom. mastfoten har jag haft i över 4 år och bommen i ett och halvt.
    skulle vilja påstå att bommen är nästan lika bra som en np bom både när det gäller styvhet och kvalitet.
    desutom så är dom ju mkt prisvärda om man jämför de båda.

köp ls

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Local Spirit?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.