Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lördag, kite i GBG eller varberg?

• zo0

Medlem
    15 augusti, 2007 vid 22:14

@n.ol 405517 wrote:

Tjena Mittbena,

Ska hänga i Göteborg med omnejd i helgen. var är bäst att köra kitesurfing? Åker mer än gärna till Varberg om det är bra?????

Windfinder säger typ 10-13 Knop WSW på lördag i Halmstad och 15 WSW i GBG.

Funkar det i Apelviken? Eller ska man dra till Askimsbadet (Blir mulet :))? Någon annan som ska ut så man slipper vara själv på vattnet? Vi behöver inte hålla hand å så, men jag känner ingen där nere som kör kite :frown:

/Niklas

Ser väll ut att bli Apelviken..

• n-ol

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 12:06

Fett! Vilken tid drar ni ut på vattnet?
    Finns det några GPS koordinater att mata navigatorn med eller är det lätt att hitta till någon gata i närheten?

• n-ol

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 12:08

Ska ni fortsätta kitehångla i helgen eller kan ni hålla er ifrån varandra tror ni :)? Vad tror ni det blir om era drakar parar sej med min Foil? Superhybriddunderdrake!

• surfbasse

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 14:00

@n.ol 406009 wrote:

Ska ni fortsätta kitehångla i helgen eller kan ni hålla er ifrån varandra tror ni :)? Vad tror ni det blir om era drakar parar sej med min Foil? Superhybriddunderdrake!

det blir en naizone röd å grön med vita fräknar skulle gissa på 4-5 kvm:laugh:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lördag, kite i GBG eller varberg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.