Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Luciatåg???

• Luciatåg???

Publicerad av virena på 6 december, 2006 vid 23:39

Tjaba!

Jag och Kalina tänkte köra ett kiteande luciatåg på Lucia om det blåser och jag kan kompa ut några timmar från jobbet på förmiddagen. Vi skulle behöva några Staffan, pepparkaksgubbar, tomtar och andra kreativt påkomna aktörer:wink:. Vore kul om några hängde på:smile:

kalina svarade 18 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • kasimir

Medlem
    6 december, 2006 vid 23:59

Jag är en riktig bock:D

• fifi

Medlem
    7 december, 2006 vid 15:17

Jag och Peps ska också köra ett luciatåg här i cabs, men vi e lite rädda för att se ut som kkk eller pepparkaka heller inte e så bra att klä ut sig till, hahaha

• gh0st

Medlem
    7 december, 2006 vid 18:05

Hahaha Fia, fick mig o skratta. Kan verkligen se mig dig försöka förklara för en arg lynchmob.. No no no, I am not KKK, I am a Lussegubbe, Swedish tradition, you know. Lucia.

• fifi

Medlem
    7 december, 2006 vid 23:35

im just walking in the luciatrain with a candle in my hand…i am not setting anything on fire

• melker

Medlem
    8 december, 2006 vid 06:43

hhaaha det vill jag va med på!

• nic

Medlem
    8 december, 2006 vid 07:27

@Fifi 353281 wrote:

Jag och Peps ska också köra ett luciatåg här i cabs, men vi e lite rädda för att se ut som kkk eller pepparkaka heller inte e så bra att klä ut sig till, hahaha

Haha! Tror just den svenska traditionen har potential att bli den mest missförstådda exportvaran i caribien…

nic

• simoneburgess

Medlem
    8 december, 2006 vid 15:31

Haaahaha! Lucior har ju klara Lucifer-anspelnigar i sig också

• virena

Medlem
    13 december, 2006 vid 19:57

Kalina, du anar inte vad jag suttit och stirrat ut genom fönstret på jobbet idag:mad:. Solsken och blåst, kunde det varit bättre förutsättningar för vårt luciatåg på vattnet. Om man ändå hade fått ledigt. Det närmsta surf jag kom var att pryda mitt pepparkakshus med en kitesurfare på taket:smile: Och så har jag övertalat ungdomarna till att titta på kitefilm ikväll, alltid nåt:smile: .

Kram på dig tjejen….

• kalina

Medlem
    14 december, 2006 vid 11:39

Tja vännen!
    Kom ner! Ser ut att kunna bli nåt åkt med min 9:a i helgen. Om det håller i sig annars får jag köra din sköna 7:a 😉 Helt vild e den i mina händer. Haha! Leo kanske åker ut med sin lilla BRdrake om det blåser på bra. Haha! Kram babe!

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Luciatåg???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.