Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Luderitz 2013
- 
		Luderitz 2013Publicerad av marcus på 6 april, 2013 vid 08:59I år ska Sverige bli bästa nation i Luderitz. Det är ingen målsättning….. 
 det är ett krav från Bringdal ……:-)Tävlingen startar 7 oktober. Week 1 -2: Henrik Schill 
 Week 2-3: Markus Emanuelsson, Marcus Richardson
 Week 4-6: Daniel Borgelind, Anders Björkqvist
 Week .. -.. : Anders Bringdalcobainwindsurfer svarade 11 år, 9 månader sedan 57 Medlemmar · 238 Svar
- 
			238 Svar
- 
Man får redan nu boka in 6 veckors semester i oktober, så man kan följa detta via webben :cool2: 
 och även dom tyngsta proffsen får nog se till att va där minst 6 veckor så dom inte riskerar att WR slipper iväg till någon ”amatör” pga av att dom inte var där på dagen d…
- 
Det är en ära att få vara föråkare till detta grymma gäng:cool2: 
 Bara hoppas att man överlever detta äventyr.
- 
Mycket intressant startfält 🙂 http://luderitz-speed.com/2013/luderitz-speed-challenge-2013-competitor-listing 
- 
…och det svenska rekordet för damer ligger på hisnande 21.56 knop!! 
 Fan, man kanske skulle lära upp frun till svensk rekordhållare. Kan inte vara så svårt.
- 
mården;711957 wrote:raffaello gardelli wind swedish
 ursäkta men vem ? 😉sui 188 
- 
Uppdaterad site med vilka som kommer vara med på detta äventyr. 
 http://luderitz-speed.comTiden går fort så snart är det väl dax att slungas nedför denna smala kanal;-) 
- 
Aha nehe. Börjar dra ihop sig för några. Schill har du koll på prylarna? När åker du ner? 
- 
En bra domkraft och ett par reservhjul är inte så dumt att ha med sig i Namibia. Surfan och LBj vet… 
- 
Skall bli sjukt kul att följa detta med så många svenskar på plats, snart ere dax! 
- 
Jag åker i morgon;-) Så länge jag har uppkoppling och lever kan ni följa mig via Facebook. @dr Masse 716786 wrote: Skall bli sjukt kul att följa detta med så många svenskar på plats, snart ere dax! 
- 
Lycka till nu, Henke! Och kör försiktigt! Både på vägen och i diket… 🙂 
Logga in för att svara.