Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lundåkra
- 
		LundåkraPublicerad av patrikol på 26 september, 2003 vid 17:48Ok plåga mig lite, hur var det idag nice eller?  patrikol svarade 22 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 3 Svar patrikol svarade 22 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
- 
			3 Svar
- 
en annan fetta en downwinder ensam från Habo till Lundåkra fan va långt det var… 4.2mil om inte längre eftersom jag slicka kusten sjukt gött JP->Lundåkra dock feting platt och en lätta 33knop på plankan! 
- 
oki here we go… 13 m/s perfekt stadig vind och platt som parketten därhemma i vardagsrummet ; ) nä inte riktigt det var faktiskt rätt byigt idag (lundåkra standard) men bra tryck i 11 och platt och fint som vanligt, fick köra lite EH idag och jag måste säga att det är fan det snabbaste jag har kört i hela min kite karriär! den va grym! bara att släppa på och när man börja skaka i benen så kom det en by och sen gick det ännu fortare… F#n va kul det va… (sorry för märket om det nu va jag som gjorde det ? ) och hoppa högt gjorde man oxå ; ) får nog bli något åt det hållet… fast tablas design/build istället èrik är ju så långt bort och dessutom inte direkt billig ; ( 
- 
Gött och höra, hoppas det blir bra imorgon också då har man hela dagen till kiteing   
Logga in för att svara.