Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lundåkra during work!
-
Lundåkra during work!
Publicerad av larssa på 24 september, 2007 vid 08:27Har fått låna kite och e på väg till Lundåkra nu :laugh:
hbgkitare svarade 18 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Det var dåligt med vind fram till ca:14, men sedan blev det riktigt bra. Skön dag att vara ute i =)
Ps! Tackar för lånet Marcus! -
Tycker det är Marcus som ska tacka !
Bara för han och jazza ner till en färdig riggad kite jue 🙂 .
Vinden va bra när jag kom och solen lyste oxå, mumma.
Låt oss bedja: Idag gjorde du óss lyckliga oh du mäktiga kitegud, låt oss nu få skörda denna gudomliga vind och det sagolika september vädret även de följande veckorna. Amen… -
Tack själv Larssa för att du är min Kitebitch, kändes som om man hade en egen butler eller buttman kanske det heter!
Blåste riktigt bra hela kvällen och lite filmande blev det också, skall försöka sätta ihopa en film ikväll när det ändå regnar idag.
Får döpa filmen till ”Plums” då många av våra hopp/trick slutade så, värst var nog Mathias som vanligt, han tycks ha kommit in i en svacka just nu eller förresten han har nog alltid varit nere i den svackan. Skärp till dig Mathias annars så får du i fortsättningen bara köra på Tropical beach!Men tack alla för en go dag i går i Lundåkra och speciellt tack till Larssa för att du pumpade och riggade min drake, fortsätt med det så bjuder jag på leverpastejsmörgås nån gång!
Logga in för att svara.