Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lundåkra eller Ljunghusen imorrn? (onsdag)
-
Lundåkra eller Ljunghusen imorrn? (onsdag)
Publicerad av grodanboll på 26 april, 2011 vid 20:29Är det nån med bil från Lund som ska dit? Jag delar gärna soppapengar i såna fall =)
blizzy svarade 14 år sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Fan, ser lite dystert ut om man kollar prognosen på FRV idag… ser dock bättre ut på klart.se… blir det någon bris på eftermiddagen? Är det nån vits att dra dit idag överhuvudtaget? Vad säger ni som har lite koll på läget?
-
Windguru visar nada vind. Jag hade inte stuckit dit.. Bästa dagen denna veckan ska va imorrn (torsdag), och även då verkar det inte bli så bra vind direkt..
-
GrodanBoll;653652 wrote:Får väl bli en heldag imorrn istället =)
Ja torsdag verkar bli bra
-
viktor77
Gäst27 april, 2011 vid 11:16Nu kommer vinden på Näset:
-
Frågan är om det sticker iväg upp och vinden ser ut och vara väldigt byig enligt prognosen 8 m/s byar upp till 15 m/s.
-
viktor77
Gäst27 april, 2011 vid 18:54Ja, det var grymt byigt. Mest störande var att vinden dog med jämna mellanrum. Lyckades sätta kiten i en stolpe med en över 50 cm reva som resultat. Skönt att jag hade en låda Kitefix hemma.
-
Någon som siktar på Ljunghusen tidigt imorgon? Måste jobba efter 12.30…
-
GrodanBoll;653691 wrote:ser ju lovande ut! ingen från lund som vill dit?
Jag ska förmodligen inte surfa imorgon, isf kan du låna min bil. Tyvärr kommer inte jag och nycklarna vara i Lund förrän 12:40, men det är ju bättre än inget. Jag bor på parantesen, det var mig du träffa på gatan häromdagen.
-
Jag tror jag drar dit efter jobbet när det nu blir förhoppningsvis senast 17
-
kasimir;653799 wrote:Ljunghusen i eftermiddag någon?
jag + 1 drar ner vid två-tre, senast tre. måste verkligen bara plugga lite haha. (storvägen)
-
Vad är bäst, ”Ljunghusen” eller ”Falsterbo” (enligt spotguiden)? Eller same same?
Logga in för att svara.