Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lundåkra idag?
-
Lundåkra idag?
Publicerad av selle på 15 maj, 2008 vid 07:39Ser ut som om det kanske kan bli lite vind kl 18:00 frammåt i Lundåkra.
Nån mer?**
EDITOjojoj, ser ut som att de kommer in redan vid 15-16 tiden.
selle svarade 16 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Hallå Martin!
Har precis gaddat mig så jag vänta med surf till söndag!
Har köpt mig en skateboard nu och tänkte testa Jutaren i Helsingborg ikväll, sugen på att komma dit och undervisa mig?//Marcus
-
man blir ju lite sugen. men var ser du att det kommer redan klockan 15-16?
-
6m/s klockan 16 och troligtvis lite innan det kanske 1530
-
@Hbgkitare 465603 wrote:
Hallå Martin!
Har precis gaddat mig så jag vänta med surf till söndag!
Har köpt mig en skateboard nu och tänkte testa Jutaren i Helsingborg ikväll, sugen på att komma dit och undervisa mig?//Marcus
hade han säkert velat men han är i lundåkra nu och han har sin skateboard hemma i höganäs…
-
Då vet du Carro var du hittar oss ikväll i alla fall!
Vi är där till 20.00!
Ha det gott! -
Japp, det fick till att åka in på akuten igår kväll och röntga axeln. inget brutet eller av så man är väl ok till nästa vecka!
kul med skate i alla fall, det får bli mer av det även om sambon säger att i min ålder skall man inte hålla på med sånt! Jag skyller på Mathias och hans dåliga motorik! -
Hbgkitare;465822 wrote:Japp, det fick till att åka in på akuten igår kväll och röntga axeln. inget brutet eller av så man är väl ok till nästa vecka!
kul med skate i alla fall, det får bli mer av det även om sambon säger att i min ålder skall man inte hålla på med sånt! Jag skyller på Mathias och hans dåliga motorik!Ajajaj, ur led eller?
Som Carro sa så var jag i Lundåkra och sen va skejten i Höganäs, annars hade jag lätt hängt med.
Hoppas axeln fixar sig snabbt så du kan kajta o skejjta, några vurpor till så gör de inte längre ont när man drar den ur led.
Logga in för att svara.