Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › lundåkra idag onsdag
- 
		lundåkra idag onsdagPublicerad av carroe på 20 juni, 2007 vid 08:17kan det bli lite vind idag kanske? någon som ska dit? topy svarade 18 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar
- 
			14 Svar
- 
Kanske ska dit om det ser ok ut. Lite svårt att tyda vindmätarna på dmi. Kanske ses där. Vad tror du? 
- 
jag sticker nog dit och kollar iallafall, om det inte verkar helt stendött sen… vid två nån gång kanske! kan ju höras 0739164944 
- 
jepp. blir nog om ett par timmar jag sticker dit med isåfall. Ber till vindguden sålänge. 070-4813276 
- 
Prövar nog jag också. Skicka gärna ett sms när ni kommer fram… +45 5138 2833. Christian 
- 
kollade precis på dmi som har uppdaterat prognosen. tror det blir riktigt bra framåt eftermiddagen! whohoo! Chrisitian 
- 
När vi har ställt ner slajdern i Lundåkra kommer det se ut som Öresundsbron 2. 
- 
topy;391532 wrote:Blev det nåt?Nej, inte riktigt… Fick seglat ett par vändor men kunde inte hålla höjd med tolvan… Christian 
- 
@christian12345 391613 wrote: Nej, inte riktigt… Fick seglat ett par vändor men kunde inte hålla höjd med tolvan… Christian Fredag hela dagen! Lundåkra kommer funka även i sydväst, regnet ska ju försvinna enligt windguru. Skulle det bli för mycket väst kan man ju dra till Jp. 
 Det blir nog crowded i Habo…
Logga in för att svara.