Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lundåkra imorgon (Onsdag)
- 
		Lundåkra imorgon (Onsdag)Publicerad av babilidoo på 12 september, 2006 vid 18:53Vad tror ni?? Funkar lundåkra imorgon?? Förresten är det långgrunt där som i habo till exempel? Jag tror det kan brisa på rätt bra där imorrn om jag inte är helt ute o cyklar… /Mattias Luther King annas svarade 19 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
babilidoo wrote:Vad tror ni?? Funkar lundåkra imorgon?? Förresten är det långgrunt där som i habo till exempel? Jag tror det kan brisa på rätt bra där imorrn om jag inte är helt ute o cyklar…/Mattias Luther King 
 Kan funka i morgon em.
 Marginellt djupare.
 /Jens
- 
jag e där imorron från lunch till natt om de blåser…det ska köras kicker så skruva av fenorna alla som kommer så blir de kul som fan! 
- 
vad säger weather watcher? Jag fick lite vind för 16 där igår 
- 
weather watcher sa 5,8 för en stund sen, men har nu sjunkigt till 4,5. Får se om det ökar på till ikväll så kanske jag pyser ner någon timme, men det blir inget nu under dagen för min del iaf. 
- 
- 
Funkade det idag? 
 Fick höra att habo funkade, men ifrån en starkt opålitlig källa iofs.
- 
jag kunde köra 16 på eftermiddagen – som igår.. 5-6 ms i luften, ingen vind vid vattenytan 
Logga in för att svara.