Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mag: Vilken färg ska du ha?

• svenne

Medlem
    30 juni, 2008 vid 22:56

Finns det i rosa så ge han det.

• ola_p

Medlem
    1 juli, 2008 vid 06:44

Jag tycker det behövs en omröstning. Jesper, lägger du upp listan på färger så röstar vi.

• ola-h

Medlem
    1 juli, 2008 vid 07:27

Listan? Vi snackar Sperfreak här med många miljoner färgkombinationer. Gör ert eget på http://www.hotsailsmaui.com/2008/sails/superfreak/color07/usa-utf8.html och klistra in så kan vi rösta sedan

• svenne

Medlem
    1 juli, 2008 vid 07:51

Jag skulle vilja ha hela mastfickan i sån där röd konstpäls som alla hade på Puch Dakota-limpan. Skulle bli så fint mot det rosa.

• ola_p

Medlem
    1 juli, 2008 vid 08:28

@Ola H. 479056 wrote:

Listan? Vi snackar Sperfreak här med många miljoner färgkombinationer. Gör ert eget på http://www.hotsailsmaui.com/2008/sails/superfreak/color07/usa-utf8.html och klistra in så kan vi rösta sedan

Aha, det framgick ju inte av tråden. Återkommer med design (även om Svenne är ganska rätt ute). 😉

• m-c

Medlem
    1 juli, 2008 vid 09:13

Röstar redan nu på ”Svennes Freakshow”!
    /M

• mountainfarm

Medlem
    1 juli, 2008 vid 14:05
    M C;479120 wrote:
    Röstar redan nu på ”Svennes Freakshow”!
    /M

Fattas bara ett rekordeligt rockastyre att hålla i för den absoluta och totala Puch Dakota-känslan, eller var det Zündapp…
    Skulle givetvis gå att ordna genom att greja fram en sån där härlig Z-bom från mitten 80-tal.

• mag

Medlem
    1 juli, 2008 vid 16:46

Ahhh, den superkultiga Z-bommen var länge sedan man såg på vatnet eller i tryck! All utveckling är bra, eller hur är det nu?

Färg vald, det blev tyvärr inte den porriga rosa-röda ovan. Det blev ett blått som matchar mina övriga SF segel. Fast i storlek 2,9, nu väntar jag bara på nästa tokstyva kuling!!! 🙂
    /Magnus

• svenne

Medlem
    1 juli, 2008 vid 22:58

Om jag någonsin skaffar ett Superfreak, så lovar jag att det blir freakshow-rosa. 🙂

• r_k

Medlem
    1 juli, 2008 vid 23:08

Hur lång väntetid är det vid egen design?

• Knatte

Gäst
    2 juli, 2008 vid 04:32

@Svenne 479072 wrote:

Jag skulle vilja ha hela mastfickan i sån där röd konstpäls som alla hade på Puch Dakota-limpan. Skulle bli så fint mot det rosa.

Konstpäls på Puch Dakota limpan?? Hur gamla är ni 🙂 🙂 När jag hade en Dakota -77 så fanns det ingen som körde med konstpäls i alla fall. Måste varit före eller efter min tid:tongue: (Fast undrar om man inte hade fårskinspäls när det var riktigt jävla kallt på vinter…)

• raggi-man

Medlem
    2 juli, 2008 vid 05:54

rosa is tha shit

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications