Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Magnus…jag drar till Skälåker

• Magnus…jag drar till Skälåker

Publicerad av getwet på 29 september, 2007 vid 06:25

Blåser som f.. så jag sticker till Skälåker straxt. Om det vrider för mycket över på O eller SO passar Gålö Oxnö ganska bra som ligger alldeles i närheten.

getwet svarade 18 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • Oregistrerad

Gäst
    29 september, 2007 vid 07:50

@getwet 418744 wrote:

Blåser som f.. så jag sticker till Skälåker straxt. Om det vrider för mycket över på O eller SO passar Gålö Oxnö ganska bra som ligger alldeles i närheten.

Tjenare Mikael,

Det blev visst lite sovmorgon så det blir snabbsurf för mig idag.
    Kör från bromma så jag kör norrut till Näsby Park istället.

/Magnus

• dala-lama

Medlem
    29 september, 2007 vid 10:38

Sitter fortfarande hemma med mitt brutna finger, dröjer minst tre långa veckor till innan jag är på vattnet igen.
    Så man kan nog säja att jag bara är avundsjuk, men idag funkar väl din steffo signatur bättre än nånsin Micke:wink: jag säjer bara GET WET.

Seriöst, funkade Skälåker idag ?
    Och hur gick det igår på cupen?
    Per

• getwet

Medlem
    29 september, 2007 vid 14:48

Ni missade inte så mycket idag boys, byigt och mindre tryck än igår. Och blött som f..

Angående cupen så var vi ett gäng som körde (igår). Vet ej resultatet än eftersom LBJ inte lagt in det på swespeeds hemsida än.

Inga höga farter direkt men det var kul. Tippar att vi hade max 10-12ms i kraftigaste byarna, och byigt som tusan var det!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications