• anonym-anvandare

Medlem
    6 juni, 2004 vid 10:05

Hade samma tanke själv för ett par år sedan när jag var där, o lyckades tyvärr inte hitta ett enda ställe som hyr ut bra grejer,….I Alcudia nån mil väster om finns det nån utyrare av den sämre sorten. Annars verkar det vara jäkligt fina vågställen på norrsidan av ön (nordost). Hyra bil var billigt. Så för min del blev det ingen surfing alls den veckan…

• mickemoose

Medlem
    6 juni, 2004 vid 21:32

ok, kommer vinden från väst där nere? hur mkt blåser de typ? du vet ingen sida? där man kan få info om mallorca mm…? laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    7 juni, 2004 vid 08:01

Jag var på jobb på Mallorca en vecka i september förra året (ingen surf mao). Det blåste för surf hälften av dagarna (vind från nordost). Hela bukten uppe vid Alcudia är bra vågställe, det finns bra ställen på östra sidan neråt även. Glöm uthyrning, finns inte någon värd namnet, ta med egna grejor om du ska ha chans att surfa. Det är väl inte mer vindsäkert än Sverige på sommaren om man ska vara ärlig.
    /Seasurf

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications