Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Malmö !!
-
Malmö !!
Publicerad av biorno på 26 oktober, 2005 vid 20:19Till helgen kommer dessa kitesurfande badpojkar ner och ska se hur ni har det, vi hoppas på ett varmt emottagande, låter på era inlägg att det är slagerbaren som gäller om man ska ha kul i malmö?
mrmille svarade 20 år sedan 13 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Svar till:
låter på era inlägg att det är slagerbaren som gäller om man ska ha kul i malmö?
[/ QUOTE ]
hahaha, enligt vem? Stellan i så fall och möjligtvis Henke

-
Svar till:
kommer mrmille?
[/ QUOTE ]
haha
nä
jag ska jobba som vanligtarbetsamt att vara chef
-
Håll i er, vi har förberett en sccccccccccccchhhhhhhhhhhlager. ”Pojkarna från östergötland” vi hoppas få framföra den! biorno på gura, rofors på skinflöjt, bån på sång (inspirerad av piaf, da queen), jag som manager.
-
Men vi kan ta med kort på honom, kanske även signerade !!!
Säljes:
Signerade foton på Mr.Mille
Pris: 1 stor stark på Scchllaaaagerbaarrem el liknande ersättning -
Svar till:
Svar till:
kommer mrmille?
[/ QUOTE ]
haha
nä
jag ska jobba som vanligtarbetsamt att vara chef
[/ QUOTE ]
har hört någonstans att chefer oftast har psykotiska drag och är på gränsen till galna? -
Ärligt:
Ni kommer att få en lite konstig bild av nöjesutbudet i Malmö om ni bara går på Schalgerbaren. Kom också ihåg att alla tjejer inte är lika lätta som där… tyvärr har man kanske tyckt en och annan gång. -
Välkommna ner gubbar! Lördag ser fin ut. Troligen parkvägen. Ring mig på 0703-918844 för guidning (både natt som dag.) Nej slager är ute..
Det som gäller i nöjesväg är en fin dansklubb på Ystadgatan 13. SLM heter den. Spelar mycket RnB blandat med andra goingar. Dit ska ni gå och dansa om ni vill se Malmös nightlife. Hoppa i en taxi dom vet var det ligger. Centralt och go stämning…Snygga tjejer och goda drinkar.
-
hey – du ska ska væl spela banjo! eller blire måske paradnummret med baklængestalande dværgar i latex kostymer?
vindmæssigt ser det ut att kunna funka både lørd o sønd med lite flyt.
sticker ner o førværmer på næset im i goa 9m/s ssv…partajandet ska nog løsa sig. med don biorno i tæten har ju ett nunnekloster raggfaktor…
gløm inte støvlarna!cya gubbbs!
-
Fan vad nice !!!
Kollade upp lite dresscode till stället:
”Utgångspunkten är: att du klär dig som Motorcykelkillen, Gummibögen, Militären, Polisen, Grovarbetaren, Skogshuggaren, ”Björnkillen”, Cowboyen, Jeanskillen eller Skinnskallen, samt nu också Sportkillen.”Tror fan dom gula gummi pjucksen kommer göra susen.
Vi vill gärna att du bär din klubbs märke”Fan har vi nåt östgötakiters klubbmärke?
-
Hoppas på vind som sagt. Det blir fanimej 3:e gången gillt om jag får surfa när man besöker Malmö…
Men som sagt, inget surf mera sprit, mycket surf ännu mera. Så det går nog på ett ut

Logga in för att svara.