Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Man blir tårögd..

• Man blir tårögd..

Publicerad av Knatte på 21 februari, 2004 vid 18:12

Var nere på SP och handlade lite nödvändiga surfprylar…
    Då passade jag på att klämma på NP Speedseaker och Anders Bringdals AB+ bräda.
    Seglet såg helt grymt ut cool.gif Såg ut att kunna göra 35 knop + bara i butiken.
    Men det skulle nog kosta över 8000 kr. Så ett inköp får vänta..

Speedbrädan från AB+ var lätt, ca 3.5 kg och bara snäppet bredare än en snowboard.
    Det är nog prylar, som hade satt skräck i alla deltagare i eran speedtävling i Haga grin.gif

surfan svarade 19 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • herodude

Medlem
    21 februari, 2004 vid 18:18

aah fan såg det förra veckan när jag var inne å lämnade in mina segel på reparation, det va nästan så det ryckte i baugetten när man såg det.. wink.gif he he

• ebh

Medlem
    23 september, 2006 vid 19:16

Varför går AB brädan på rea om den verkar så bra?

• Knatte

Gäst
    23 september, 2006 vid 20:25
    ebh wrote:
    Varför går AB brädan på rea om den verkar så bra?

Oj, oj Det var en gammal tråd som bumpades upp :tongue:
    Men det handlade om AB+ custom speedbräda, som inte har någonting med de brädorna som SP rear ut. Det handlar väl om att jämnföra äpple med gamla vindruvor?? Vad de säljer ut på SP är ju en tillfräshad/omlaminerade andra sorterings brädor av 2003/2004 (?) år modell….:smirk:

• surfan

Medlem
    23 september, 2006 vid 20:43
    Knatte wrote:
    Seglet såg helt grymt ut cool.gif Såg ut att kunna göra 35 knop + bara i butiken.

Speedbrädan från AB+ var lätt, ca 3.5 kg och bara snäppet bredare än en snowboard.
    Det är nog prylar, som hade satt skräck i alla deltagare i eran speedtävling i Haga grin.gif
    Den seglade ja på förra året!!

• Knatte

Gäst
    23 september, 2006 vid 20:49
    surfan wrote:
    Knatte wrote:

Men gick den något fort då ??:smile:

• surfan

Medlem
    29 september, 2006 vid 21:03
    Knatte wrote:
    surfan wrote:
    Knatte wrote:

Men gick den något fort då ??:smile:
    nja 34knop blev det i usla förhållande!!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications