Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Man kan bryta gummi om…
-
Man kan bryta gummi om…
Publicerad av hugeo på 9 juni, 2009 vid 19:34det är tillräckligt kallt. Grattis Marre! va va det vi sa! Välkommen till ReHab klubben!
johnk svarade 16 år, 4 månader sedan 15 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
klarade mig rätt bra… en lite flisa som gick av o en liten blödning =)
-
Se där ja nu har kanske både du och Anton lärt sig att köra lite djupare 🙂 Hoppas du inte blir borta från vattnet nå länge!
-
mjersen;552290 wrote:mmm jefla grunt där e.. tog emot ett fall med handen
Satana perkele. Been there, done that. Kan du inte be dom fixa till ditt andra brutna finger som aldrig fixade? Krya på dig dykarn!
-
sourra;552302 wrote:Satana perkele. Been there, done that. Kan du inte be dom fixa till ditt andra brutna finger som aldrig fixade? Krya på dig dykarn!
dom bara skakade på huvet när jag sa att mina crazyfingrar var en gammal skada =) men i dag ser handen ut som skit, blå o svullen. fabror doktorn sa typ 3v
-
gh0st;552364 wrote:FAN! =) Hela HL är ju skadat nu ju!
Kanske de får starta Habo Vocals istället… Stämbanden läker ju ganska fort…
-
Gadget;552421 wrote:Kanske de får starta Habo Vocals istället… Stämbanden läker ju ganska fort…
Redan startat =) vi började så!
-
Gadget;552421 wrote:Kanske de får starta Habo Vocals istället… Stämbanden läker ju ganska fort…
haha! s
-
Frågan är väl hur snabbt våra öron läker efter det, släpp katten!
Logga in för att svara.