Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Måndag efter långhelg!
-
Måndag efter långhelg!
Publicerad av anonym-anvandare på 5 maj, 2003 vid 08:20Jaha! Då var det måndag igen då, efter långhelg och självklart blåser det storm och solen skiner i Arendal!

/Mats
zehlertz svarade 22 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Visst e d för jävligt…*som tur e ser jag inte vattnet här från Arendal, Emtunga kåken + SAPA skymmer…
Men jag fick en regnig men skön dag i torsdags i Fiskebäck i allafall.
Kan det vara 7-8s/m Sydostlig nu tro?
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst5 maj, 2003 vid 08:4013m/s i medel har varit 20m/s i byarna

Det fläskar på rätt bra nu i syd vind!!!!!
Nu skulle jag dratt en retur till öckerö om jag inte varit själv..e sjuk, men jävligt sugen på att dra ut endå
Skall ju blåsa imorgon med
-
Hmm. Tänkte ta en rövare och dra till Lejet imorse, sen smyga in på jobbet vid lunch. Var uppe 0530 och kollade Onsala, vinden på 130 grader, lite väl mycket ost så jag la ner det hela. Ligger på 140 grader nu så jag börjar ångra mej. Om nån var där idag, berätta hur vågorna var.
-
Jag ändrar mig…har precis varit borta o käkat.
Jag vet inte vad det är men från vilket håll det än blåser så är det ett sjukt tryck mellan husen här.
Utan att överdriva så var vi tvungna att verkligen ta i o luta oss kraftigt framåt för att kunna ta oss framåt i byarna…helt otroligt, måste varit 25-30s/m i byarna när vinden packas mellan husen.
Synd bara att det är sydlig vind…finns inte så många rena ställen…men jag åker ut till fiskebäck sen o kollar.
Logga in för att svara.