Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › måndag kommer nog vinden..
- 
		måndag kommer nog vinden..Publicerad av johanw på 2 december, 2006 vid 23:41ser ut att börja punga på lite på måndag.. enligt dmi börjar de söndag kväll.. någon som ska ut? martin har du mycke skola i veckan elelr? bresky svarade 18 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
jag kanske drar ut en stund mellan 11 och 14 eller nått sånt 
- 
@JohanW 352226 wrote: ser ut att börja punga på lite på måndag.. enligt dmi börjar de söndag kväll.. någon som ska ut? martin har du mycke skola i veckan elelr? har redan börjat blåsa upp här hemma! Jag o tony drar till habo imorgon förmiddag/morgon nån gång.. 
- 
@mjersen 352324 wrote: har redan börjat blåsa upp här hemma! Jag o tony drar till habo imorgon förmiddag/morgon nån gång.. om du orkar hade det varit schysst om du skrivit här om/när ni sticker så jag vet om det finns nån där ute. trist att komma ut och vara själv. vi ses 
- 
Nämen är det bara jag som tycker att det är kallt som fan? 
 Någon som vill köpa min Pyro… Medium tror jag det är.
- 
fyfaan.. bara för att man bor norr om stockholm så får man aldrig åka.. här jublar vi över 6or på guru, när ni era svin har 14m/s å uppot.. var finns gud när jag som bäst behöver honom??? :santa: 
Logga in för att svara.