Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Måndag, med risk för att bli tjatig=)

• Måndag, med risk för att bli tjatig=)

Publicerad av virena på 9 december, 2006 vid 11:11

Tjohooo!

Ska ut om några minuter och hoppas att det blåser tillräckligt här i Varberg. Fick ju lite kul lek igår, men jag vill ha mer:wink: . Och så var det ju det där med att böna och be. Är ledig på måndag förmiddag och jag skulle verkligen vilja hinna med ett surf innan jag skall spendera ett dygn på jobbet:frown:. Så, snälla snälla snälla ring 0739929262.

ziik svarade 18 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • kalina

Medlem
    9 december, 2006 vid 11:18

@Virena 353623 wrote:

Tjohooo!

Ska ut om några minuter och hoppas att det blåser tillräckligt här i Varberg. Fick ju lite kul lek igår, men jag vill ha mer:wink: . Och så var det ju det där med att böna och be. Är ledig på måndag förmiddag och jag skulle verkligen vilja hinna med ett surf innan jag skall spendera ett dygn på jobbet:frown:. Så, snälla snälla snälla ring 0739929262.

Jo, du e bra på att tjata till dig saker 😀

Kram vännen

• ziik

Medlem
    10 december, 2006 vid 09:38

tseena sig
    har hört att man ska åka norrut såhär års 😉

//Joel

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications